اخبار توسعه گزارش میدهد؛
تراز ۱۱۲ درصدی بیمه پاسارگاد به رنگ زندگی

به گزارش اخبار توسعه، بیمه پاسارگاد موفق شد با آغاز جشنواره پاییز زرین، رکوردی بیسابقه در فروش بیمهنامههای عمر و تأمین آتیه ثبت کند.
بیمه پاسارگاد موفق به ثبت رکوردی بیسابقه در فروش بیمههای عمر و تامین آتیه شد. بر همین اساس، بیمه پاسارگاد در مهر ماه امسال توانست ۴۴ هزار و ۶۰۰ فقره بیمهنامه با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه قسط اول به فروش برساند.این موفقیت نشاندهنده اعتماد گسترده مردم به بیمه پاسارگاد و قدرت برند پاسارگاد در بازار بیمه عمر و تأمین آتیه است.
فروش بیمه پاسارگاد روی خط زندگی
بیمه پاسارگاد در مهرماه امسال موفق شد حق بیمه تولیدی خود را با افزایش ۳۴ درصدی نسبت به ماه مشابه سال گذشته به رقم ۲۳ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال برساند.
در ترکیب این فروش، بیمههای زندگی ۴۴ درصد، شخص ثالث و حوادث سرنشین ۱۷ درصد، درمان ۱۸ درصد، بدنه خودرو ۳ درصد و سایر رشتههای بیمهای ۱۸ درصد سهم داشتهاند.
در همین بازه، این شرکت بیش از ۱۲ هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده که ۲۹ درصد از آن مربوط به رشته درمان، ۲۷ درصد به ثالث و حوادث سرنشین، ۷ درصد به بدنه، ۳۰ درصد به بیمههای زندگی و ۷ درصد نیز به سایر رشتهها اختصاص داشته است. در نتیجه، عملکرد مهرماه با نسبت خسارت حدودا ۵۰ درصد و تراز عملیاتی مثبت ۸۸ درصدی به پایان رسیده است.
بررسیهای اخبار توسعه نشان میدهد که حق بیمه تولیدی این شرکت در شش ماهه نخست امسال ۱۱۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۷ درصدی را رقم زده است. در شش ماهه، مجموع خسارت پرداختی بیمه پاسارگاد بالغ بر ۵۱ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال بوده و شرکت این دوره ششماهه را با نسبت خسارت ۴۵ درصد و تراز عملیاتی ۱۲۰ درصدی به پایان رسانده است. بر اساس روند موجود، به نظر میرسد که بپاس در پایان سال ۱۴۰۴ نیز به اهداف ترسیمشده خود دست خواهد یافت و همچنان بر محور بیمههای زندگی حرکت خواهد کرد.
تثبیت جایگاه بیمه پاسارگاد در پیشتازی بیمه زندگی
استحکام مالی، موفقیت در بخش اتکایی، تنوع در محصولات، گستردگی شبکه فروش، ارائه خدمات متمایز، تمرکز بر نوآوری، آموزش و گسترش خدمات در مناطق مختلف توانسته بیمه پاسارگاد را به عنوان یکی از پیشروان بازار بیمه زندگی در کشور تقویت کند.
از سوی دیگر، نقش پررنگ تیم کارشناسی خبره و ساختار سودسازی باکیفیت در این شرکت بیمهای توانسته رشد پایدار بپاس را تضمین کند.
در نهایت، مسیر تحول دیجیتال در بیمه پاسارگاد که با رونمایی از شرکت توسعه دیجیتال «ریتون» آغاز شده و نقش بسزایی در بهبود دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات این شرکت ایفا کرده است در کنار برگزاری جشنواره پاییز زرین در این شرکت که با هدف توانمندسازی نیروهای فروش، ایجاد همافزایی حرفهای و ترسیم مسیر رشد عملکرد انجام شد، نشانهای از تغییر ریل راهبردی بیمه پاسارگاد و آمادگی برای ورود به عصر جدیدی از خدمات بیمهای در بستر دیجیتال است.
با تداوم این روند، انتظار میرود بیمه پاسارگاد در ماههای آتی نیز جایگاه خود را بهعنوان یکی از پیشروترین شرکتهای فعال در حوزه بیمههای زندگی در کشور تثبیت کند.
برچسب ها :بیمه پاسارگاد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0