روند رسیدگی به مطالبات شهروندان منطقه ۴ سرعت میگیرد؛ ثبت و پیگیری همه درخواستها در ملاقات مردمی

طی جلسه ای حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمد موسوی شهردار منطقه 4 با شهروندان این منطقه دیدار کرده و پاسخگوی شهروندان بودند. به گزارش اخبار توسعه از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، نشست صمیمانه ملاقات مردمی با حضور حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و استقبال شهروندان در ساختمان
طی جلسه ای حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمد موسوی شهردار منطقه 4 با شهروندان این منطقه دیدار کرده و پاسخگوی شهروندان بودند.
به گزارش اخبار توسعه از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، نشست صمیمانه ملاقات مردمی با حضور حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و استقبال شهروندان در ساختمان شهرداری منطقه ۴ برگزار شد. در این برنامه که با هدف بررسی مستقیم مشکلات و خواستههای ساکنان منطقه انجام شد، مدیران ارشد شهری پاسخگوی دغدغههای مراجعان بودند.
در این دیدار، شهروندان به صورت رودررو مسائل و مشکلات خود را در زمینههای مختلف از جمله مسائل عمرانی، خدمات شهری، حملونقل، ترافیک و مسائل فرهنگی و اجتماعی با عضو شورای شهر و شهردار منطقه ۴مطرح کردند.
کاشانی و موسوی پس از شنیدن صحبتهای شهروندان، دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات و تسریع در رفع موانع صادر و بر لزوم ارتباط مستمر و پاسخگویی مسئولین شهری به مردم تاکید کردند.
شهردار منطقه ۴ درخصوص پاسخگویی مستقیم به درخواستها و مطالبات شهروندان گفت: برگزاری چنین دیدارهایی زمینهای برای شنیدن صدای مردم از نزدیک و تسهیل فرآیند حل مشکلات شهری و خدمترسانی شایستهتر به شهروندان است. او همچنین تأکید کرد که تمامی موضوعات مطرحشده توسط شهروندان ثبت و از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد شد.
وی افزود: بر این باورم که پاسخگویی به شهروندان و شنیدن مستقیم مشکلات و دغدغههای آنان از نزدیک، مهمترین وظیفه خادمان شهری است. ما در شهرداری منطقه ۴ تلاش میکنیم صدای مردم را بیواسطه بشنویم و با تشکیل چنین نشستهایی، فرآیند رسیدگی به درخواستها و پیگیری مطالبات را تسریع کنیم. همه درخواستهای مطرحشده در این دیدار به دقت ثبت شده و برای رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان در اولویت قرار میگیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: مهمترین اصل در مدیریت شهری، تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی بیواسطه به مطالبات آنان است. حضور در جمع شهروندان و شنیدن مسائل آنها فرصت ارزشمندی است تا بتوانیم به نیازها و مشکلات واقعی جامعه پی ببریم و در راستای رفع آنها اقدامات مؤثری انجام دهیم. بنده معتقدم که هیچ مطالبهای نباید بدون پاسخ بماند و مسئولان شهری تا حل نهایی مشکلات مردم باید در کنار آنان باشند.
در پایان این نشست، کاشانی ضمن قدردانی از حضور مردم و تلاش مدیران منطقه ۴گفت: یکی از ارکان مهم موفقیت در مدیریت شهری، توجه به خواستهها و مطالبات واقعی شهروندان و تلاش برای رفع مشکلات آنان است. وی ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعامل و برگزاری نشستهای منظم اینچنینی، شاهد بهبود روزافزون کیفیت زندگی در منطقه ۴ باشیم.
برچسب ها :#اخبار توسعه ، شهرداری منطقه 4 ، شهروندان ، پیگیری مطالبات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0