کد خبر : 18564
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰:۰۳

کاهش45 درصدی پیام‌های شهروندی منطقه2 در سامانه 137

کاهش45 درصدی پیام‌های شهروندی منطقه2 در سامانه 137

رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۲ از کاهش ۴۵ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه نظارتی شهرداری منطقه در یک سال گذشته خبرداد.به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، حامد عبدالمحمدی در نشست تحلیل پیام‌های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی که با حضور شهردار، معاونین، شهرداران نواحی ۹گانه برگزارشد، با تأکید

رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۲ از کاهش ۴۵ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه نظارتی شهرداری منطقه در یک سال گذشته خبرداد.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، حامد عبدالمحمدی در نشست تحلیل پیام‌های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی که با حضور شهردار، معاونین، شهرداران نواحی ۹گانه برگزارشد، با تأکید بر اهمیت جلب رضایت‌مندی شهروندان و اولویت ارتقای کیفیت زندگی در محلات منطقه افزود: باتوجه‌به رویکرد مدیریت شهری در بهبود خدمت‌رسانی، حوزه‌های اجرایی و نواحی ۹ گانه، مشکلات و موارد مورد مطالبه شهروندان به‌صورت مستمر شناسایی و نسبت به رفع معضلات اقدام می‌شود
وی با اشاره به اینکه در ۲ ماه اخیر تاکنون پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ کاهش پیدا کرده است، گفت: این سامانه نظارتی با آمادگی کامل و ۲۴ ساعته مشکلات و انتقادات و شکایات شهروندان را پیگیری می‌نماید و همچنین شهروندان می‌توانند تمامی درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات زیست‌محیطی و نگهداشت شهر و سایر موارد مدیریت شهری در این سامانه ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وی با اشاره به کاهش ۴۵ درصدی ورودی پیام‌ها در دو ماه ابتدایی سالاری نسبت به بازه مشابه سال گذشته یادآور شد: با اهتمام حوزه‌های خدمت‌رسان و شناسایی مشکلات با محوریت درخواست‌های شهروندی تلاش می‌شود روند کاهشی پیام‌های ۱۳۷ و درخواست‌های مردمی ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.