کد خبر : 17736
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۸

برگزاری نشست هماهنگی عملیات انبارگردانی با تأکید بر همدلی و بررسی دستاوردهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند

برگزاری نشست هماهنگی عملیات انبارگردانی با تأکید بر همدلی و بررسی دستاوردهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند

نشست هماهنگی عملیات انبارگردانی منتهی به سال مالی ۱۴۰۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با حضور داود قربانیان، مدیرعامل این مجموعه و جمعی از مدیران فروشگاهی با تأکید بر اهمیت دقت در فرآیند انبارگردانی، انتقال تجربه، انسجام سازمانی و توجه به شاخص‌های عملکردی برگزار شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان

نشست هماهنگی عملیات انبارگردانی منتهی به سال مالی ۱۴۰۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با حضور داود قربانیان، مدیرعامل این مجموعه و جمعی از مدیران فروشگاهی با تأکید بر اهمیت دقت در فرآیند انبارگردانی، انتقال تجربه، انسجام سازمانی و توجه به شاخص‌های عملکردی برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان عملیات انبارگردانی را یکی از ارکان مهم تضمین صحت صورت‌های مالی شرکت دانست و انجام دقیق این فرآیند را زمینه‌ساز اعتباربخشی به اطلاعات مالی مجموعه عنوان کرد.

مدیرعامل شهروند با مرور عملکرد سال گذشته، به ثبت رکورد فروش بی‌سابقه فروشگاههای شهروند و فروش سازمانی اشاره کرد و گفت: این دستاورد، نتیجه تلاش و تعهد تمام اعضای خانواده شهروند است.

وی در ادامه با تأکید بر نقش کارکنان به عنوان مروجان برند شهروند، بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی و حرفه‌ای اعضای مجموعه در فضای حقیقی و مجازی تأکید کرد و گفت: هیچ خانواده‌ای به موفقیت نمی‌رسد، مگر آنکه همه اعضای آن در مسیر موفقیت گام بردارند. کارکنان شهروند باید به عضویت خود در این خانواده افتخار کنند و در برابر بی‌انصافی‌ها از هویت و زحمات این مجموعه دفاع کنند.

قربانیان خطاب به مدیران فروشگاه‌ها، بر لزوم رهبری تیمی، رفع ابهامات و برخورد با عوامل تفرقه‌افکن تأکید کرد و گفت: « توزیع و نشر بی‌انگیزگی و بی‌مسئولیتی یک فرد، می‌تواند تا ۳۰ درصد سرمایه انسانی یک مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد.» و مدیران باید این موارد را با تذکر برطرف کنند.

قربانیان در بخشی دیگر از این نشست، با اشاره به اهمیت تحلیل رفتار مشتری و پایش شاخص‌های کلیدی فروش، از مدیرانی که با تکیه بر داده‌ها عملکرد فروشگاه خود را ارزیابی می‌کنند، تقدیر کرد و با تاکید بر اهمیت ارتقا تجربه خرید مشتری، خواستار استقبال مدیران فروشگاه‌ها از انتقادات و بهره‌گیری از نظرات مشتریان شد.

در پایان نشست، مدیران فروشگاهی با طرح مسائل میدانی و تبادل تجربیات، به بررسی فرایند انبارگردانی پرداختند و این جلسه با آرزوی سالی پربار برای خانواده شهروند به کار خود پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.