برگزاری دوره های آموزش دوچرخه سواری در منطقه۱۳
برگزاری دوره های آموزش دوچرخه سواری در منطقه۱۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ از برگزاری دوره های آموزشی دوچرخه سواری در راستای پویش تفکر ترافیکی خبر داد و گفت : در حال حاضر، گروه مردمی دوچرخه سواری شهری سرخه حصار بدون محدودیت سنی تشکیل شده و در زمینه این رشته ورزشی فعالیت می کند.  به گزارش اخبارتوسعه به نقل از […]

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ از برگزاری دوره های آموزشی دوچرخه سواری در راستای پویش تفکر ترافیکی خبر داد و گفت : در حال حاضر، گروه مردمی دوچرخه سواری شهری سرخه حصار بدون محدودیت سنی تشکیل شده و در زمینه این رشته ورزشی فعالیت می کند. 

به گزارش اخبارتوسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه  با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی دوچرخه سواری در منطقه گفت: شهروندان چه از این وسیله برای جابجایی در شهر و چه برای ورزش و یا برای طبیعت گردی یا مسافرت و یا هر فعالیت جدی دیگری استفاده کنند، نیارمند داشتن دانش و رعایت مبانی اولیه دوچرخه سواری هستند. 

وی افزود: دوره های آموزش دوچرخه سواری در منطقه ۱۳ با شعار دوچرخه سواری ایمن و پویش تفکر ترافیکی آغاز شده است و روز های یکشنبه و سه شنبه ها ساعت نه صبح در بوستان پیروزی میزبان شهروندان هستیم و علاقه‌مندان به دوچرخه سواری و حضور در تیم دوچرخه سواری شهری می‌توانند به صورت رایگان در دوره دوچرخه سواری شرکت نمایند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ ادامه داد: در حال حاضر گروه مردمی دوچرخه سواری شهری سرخه حصار بدون محدودیت سنی تشکیل شده است. 

وی  در خصوص نحوه ثبت نام خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند کلمه «دوچرخه پیروزی» را به شماره ۰۹۱۲۸۹۹۴۲۷۴ پیامک کنند تا هماهنگی و اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک انجام شود.  

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه در خصوص  فواید مختلف دوچرخه سواری در تمامی زمینه ها به ویژه در حیطه حمل و نقل یادآور شد : “یک خودرو کمتر در جاده” با افزایش تعداد دوچرخه‌سوارانی با این تفکر ترافیکی ، بالاخره بار ترافیک شهرها را کاهش خواهد داد.