‍ اطلاع رسانی طرح شهید آرمان در منطقه۹
‍ اطلاع رسانی طرح شهید آرمان در منطقه۹

با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و شروع طرح شهید آرمان در مساجد منتخب هر منطقه۹، فرآیند اطلاع رسانی و تبلیغات طرح مذکور و کمپین‏های تبلیغاتی در فضای مجازی شروع شده است. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: طرح اوقات فراغت […]

با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و شروع طرح شهید آرمان در مساجد منتخب هر منطقه۹، فرآیند اطلاع رسانی و تبلیغات طرح مذکور و کمپین‏های تبلیغاتی در فضای مجازی شروع شده است.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» با محوریت مساجد و هیات‌های مذهبی برای نوجوانان و جوانان از سال گذشته با مشارکت مرکز فعالیت‎های دینی شهرداری تهران، شورای عالی قرآن، مجموعه ادارات فرهنگی، آموزش‌های شهروندی، بانوان و مدیریت محله معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد.

وی افزود: طبق برآوردها  طرح شهید آرمان بازتاب خوبی در بین نوجوانان و نونهالان ۱۰ الی ۱۸ ساله داشته است، از این رو علاقه‎مندان می‎توانند با ارسال شماره ۱ به سرشماره ۱۰۰۰۰۴۲۳ در پویش “آرمانی شو” شرکت نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ عنوان کرد: طرح شهید آرمان با هدف جذب حداکثری دهه هشتادی‎ها از تابستان گذشته در حال برگزاریست که با استقبال شهروندان به خصوص نونهالان و نوجوانان همراه بوده است.