شهرداری منطقه۹ دارای رتبه برتر شهر تهران در شاخص نوسازی بافت فرسوده
 شهرداری منطقه۹ دارای رتبه برتر شهر تهران در شاخص نوسازی بافت فرسوده

‍ مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد؛ با حضور شهردار منطقه۹، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، مدیران شهری و روسای سازمان‌های خدمت رسان جلسه ستاد بازآفرینی منطقه۹ برگزار شد. شهردار منطقه۹؛ خدمت بهینه به شهروندان در گروی ایجاد بسترهای اجرایی مدیریت یکپارچه شهری است به گزارش […]

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد؛

با حضور شهردار منطقه۹، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، مدیران شهری و روسای سازمان‌های خدمت رسان جلسه ستاد بازآفرینی منطقه۹ برگزار شد.

شهردار منطقه۹؛

خدمت بهینه به شهروندان در گروی ایجاد بسترهای اجرایی مدیریت یکپارچه شهری است

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به لزوم تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی گفت: در  کشورهای پیشرفته مدیریت شهری و محلی تحت عنوان مدیریت یکپارچه شهری، خدمت رسانی به شهروندان انجام می‌ شود.

وی افزود: مدیریت یکپارچه شهری تاکید دارد که حکومت ملی می بایست زیرساخت‌ها را به ورودی شهرها رسانده تا مدیریت شهری بتواند نسبت به توزیع عادلانه خدمات عمومی اقدام کند و آنها را به درب منازل شهروندان رسانده و هزینه‌های حاصل از آن را به دولت پرداخت کند.

مرتضوی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دولت با مجموعه شهری عنوان کرد: در خصوص مدیریت یکپارچه شهری دولت‌ها می‌بایست دوشادوش مجموعه شهری قدم بردارند که در این خصوص تعامل و همکاری بین دولت و شهرداری باعث می‌شود تا نهضت خدمت رسانی به درستی انجام شود، ضمن آنکه همکاری و تعامل نهادهای خدمت‌رسان لازمه اجراست.

این مدیر ارشد شهری همچنین بیان کرد: منطقه۹ دومین منطقه شهری به لحاظ بافت فرسوده می‌باشد، ضمن آنکه این منطقه  در خصوص بافت فرسوده اقدامات موثری را انجام داده که در حال حاضر رتبه دوم مناطق را با ۶۱درصد در اختیار دارد.

شهردار منطقه۹ یادآور شد: تامین سرانه‌های خدماتی در بافت فرسوده از طریق توافق با پادگان جی و تصویب در کمیسیون ماده ۵ در منطقه۹ اجرایی می‌شود.

مرتضوی در خاتمه ستاد بازآفرینی شهری را از نشانه های حرکت به سمت مدیریت یکپارچه شهری دانست که با اقداماتی که در کنار نهادهای خدمت رسان در این حوزه انجام می‌شود، امیدوار هستیم بتوانیم منشا خدمات شایسته به شهروندان باشیم.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران؛

افزایش سرانه های خدماتی منطقه۹ با اراضی پادگان جی، به زودی

سید مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تشکر از مجموعه شهری در منطقه۹ که حائز رتبه های برتر به خصوص در مقوله احیای بافت فرسوده است، گفت: دو پروژه کلان در این منطقه در حال اجراست، پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام(ره) که با تدبیر شهردار منطقه و تیم اجرایی در حال انجام است و دیگری تعیین وضعیت اراضی پادگان جی که نهایی شده است و با این اقدام سرانه های خدماتی منطقه۹ رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم اتفاقات بهتری در خصوص احیای بافت فرسوده رقم بزنیم، ضمن اینکه رشد احیای املاک فرسوده چند برابر شده که این امر با تعامل سازمان نوسازی و شهرداری منطقه میسر شده است و تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا اقدامات موثرتری در این خصوص جهت خدمت به شهروندان انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران؛

رشد ۱۰۰درصدی نوسازی بافت فرسوده

همچنین در این جلسه سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: اتفاقات خوبی به خصوص پیرامون احیای بافت فرسوده و کسب رتبه‌های برتر در منطقه۹ حاصل شده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به رشد ۱۰۰درصدی نوسازی بافت فرسوده افزود: در شهر تهران نوسازی بافت فرسوده به ویژه در مناطق خاص همانند منطقه۹ رشد قابل ملاحظه ای داشته است که این نشان دهنده پیشرفت در عرصه احیای املاک فرسوده شهری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بیان کرد: 

پیگیر روند پیشرفت تکمیل فاضلاب شهری در شهر تهران هستیم و در این خصوص جلساتی را با شرکت آبفا داشته ایم.

بشیری در ادامه تاکید کرد:  مصوبات جلسات ستاد بازآفرینی را با قوت جهت اجرایی شدن پیگیری می کنیم و در موضوعات زیر ساختی کمک حال مناطق شهری خواهیم بود.

https://Zil.ink/shahrdari9