پیگیری مطالبات شهروندان و کسبه منطقه ۱۲ در  مسجد حضرت ابوالفضل(ع)
پیگیری مطالبات شهروندان و کسبه منطقه ۱۲ در  مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

شهردار منطقه۱۲ به همراه جمعی از معاونان  و مدیران خود با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در ناحیه ۵، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل شهری آنان رسیدگی کرد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه  با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، ضمن شرکت در […]

شهردار منطقه۱۲ به همراه جمعی از معاونان  و مدیران خود با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در ناحیه ۵، با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل شهری آنان رسیدگی کرد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه  با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، ضمن شرکت در نماز ظهر وعصر  با نمازگزاران دیدار و در جريان  مشکلات و درخواست های  آنان قرارگرفت.

در این برنامه وحیدرضا انارکی گفت : در نشست‌های نهضت مردمی ملاقات مسجدمحور، با مراجعه به مساجد از نزدیک پای درد دل مردم می نشینیم و حرف آنها را شنیده و معتقدیم با گفت‌وگو  و همدردی بسیاری از مشکلات حل می‌شود .

 در این دیدار شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاون و مدیران منطقه در جریان مشکلات ، شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، حقوقی و…قرارگرفت و دستورات لازم را به حوزه های ذیربط ابلاغ کرد.

شهردار منطقه ۱۲ علاوه بر حضور مستمر در مساجد منطقه ، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی منطقه ۱۲ نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات  آنان رسیدگی و دستورات  لازم را صادر می‌کند.