کد خبر : 11995
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

بازگشت آرامش و هویت اصیل با اجرای  طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به محلات منطقه ۱۲

بازگشت آرامش و هویت اصیل با اجرای  طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به محلات منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد:  شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای معاونان ومدیران منطقه بر اجرای دقیق طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات ۱۴ گانه منطقه  تاکید کرد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی در این جلسه ضمن تسلیت شهادت مجاهدان اسلام در کنسولگری دمشق گفت : طرح

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: 

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای معاونان ومدیران منطقه بر اجرای دقیق طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات ۱۴ گانه منطقه  تاکید کرد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی در این جلسه ضمن تسلیت شهادت مجاهدان اسلام در کنسولگری دمشق گفت : طرح سامان بخشی به آسیب های اجتماعی به موضوعات و مشکلات اصلی شهر می پردازد که به دلیل عدم مدیریت واحد در سنوات گذشته، به خوبی حل نشده است.

وی در ادامه با تشکر از همکاری نیروی انتظامی در اجرای این طرح بر همراهی یگان حفاظت در پیشبرد این طرح به ویژه در منطقه ۱۲ که کلونی آسیب های اجتماعی شهر تهران است ، تاکید کرد و گفت : اگر شهرداری به عنوان متولی اداره امور شهر در این مسیر پر تلاطم از این حیث که این مشکلات قدیمی بوده و لایه های مختلف آن در اقصی نقاط شهر مشاهده می شود، همراهی و پشتیبانی نشود، نمی توان به نتایج دلخواه دست پیدا کرد.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه با اشاره به بحث زباله‌گردها، کودکان کار و متکدیان از شهرداران نواحی خواست تا به طور دقیق بر جزئیات این موضوعات تمرکز  و پیگیری کنند. 

امیر حسین ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه نیز با اشاره به اجرای طرح فوریتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بنا به دستور شهردار تهران با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهری گفت : اجرای این طرح با بهره مندی از همه امکانات وظرفیت های منطقه و با تقسیم کار و شیفت بندی به طور مدون و شبانه روزی در حال انجام است و از ابتدای سال ۸۳۲ معتاد متهاجر جمع آوری شده است.

فرزاد هنرور معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه نیز با قدردانی از  تلاش شبانه روزی همکاران در نواحی شش گانه از جمع آوری بیش از ۱۳ تن پسماند غیر مجاز و شناسایی ۳۷ نقطه دپوی غیر مجاز پسماند در منطقه خبر داد که ۹ مورد آن ها پلمپ ،۱۴ مورد تخلیه و بقیه موارد در دست بررسی و انجام است.

در ادامه جلسه شهرام پاشایی معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه نیز با اشاره به اجرای مستمر طرح تحول بیست گانه خدمت گفت : منطقه ۱۲ با ۹۵ درصد تامین اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در اجرای ارکان بیست گانه طرح تحول وضعیت مطلوبی را دارد.

وی افزود : در این بین معاونت فنی وعمران با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد، معاونت خدمات شهری ومحیط زیست با پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصد ،معاونت اجتماعی وفرهنگی با پیشرفت ۸۰ درصد و معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه با پیشرفت ۷۷ درصدی رتبه های اول تا چهارم منطقه را در پیشبرد طرح تحول بیست گانه خدمت به خود اختصاص دادند.

در پایان عابدینی معاون مالی واقتصاد شهری تهران نیز ضمن گزارشی از درآمد منطقه در سال ۱۴۰۲ گفت :در بحث درآمد نیز سال گذشته در نقد و غیر نقد رتبه ۷ را بین مناطق کسب کردیم ودر سال گذشته اتفاق خوبی رقم خورد و ۲ هزار میلیارد تومان درآمد این منطقه محقق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.