پیام تبریک شهردار قبله تهران به مناسبت روز شوراها
پیام تبریک شهردار قبله تهران به مناسبت روز شوراها

 “هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پيشرفت خود رهنمون شدند. امام حسن (ع) “ نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی بر […]

 “هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پيشرفت خود رهنمون شدند. امام حسن (ع) “

نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی بر حل مشکلات و معضلات دارد.

بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند. شوراها، یکی از عالی ترین نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مستقیم مردم در اداره و مدیریت جامعه است که با کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند مهم‌ترین بازوی توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیز باشند.

فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاە شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تهران و شهرستان ری به خدمتگزاری مشغول هستند و در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر تلاش می نمایند تبریک عرض می نمایم.

                                     * رضا شنگی

                                 شهردار منطقه ۲٠*