کد خبر : 19174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۲

با هدف تحول و تسهیل خدمات: ؛

اجرای مدیریت پروانه‌ای هوشمند در منطقه ۱۳

اجرای مدیریت پروانه‌ای هوشمند در منطقه ۱۳

امیر محمد نوری، شهردار منطقه ۱۳، از آغاز اجرای مدیریت پروانه‌ای هوشمند به‌عنوان بخشی از راهبرد هوشمندسازی و تحول سازمانی در این منطقه خبر داد.به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، امیر محمد نوری، شهردار منطقه ۱۳، در جلسه شورای مدیران گفت: مدیریت پروانه‌ای منطقه ۱۳ به‌عنوان بخشی از رویکرد کلان

امیر محمد نوری، شهردار منطقه ۱۳، از آغاز اجرای مدیریت پروانه‌ای هوشمند به‌عنوان بخشی از راهبرد هوشمندسازی و تحول سازمانی در این منطقه خبر داد.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، امیر محمد نوری، شهردار منطقه ۱۳، در جلسه شورای مدیران گفت: مدیریت پروانه‌ای منطقه ۱۳ به‌عنوان بخشی از رویکرد کلان مدیریت ارشد شهرداری تهران و معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با هدف تحقق چهار رکن اساسی شامل تحول سازمانی، تحول سخت‌افزاری، تحول نرم‌افزاری و هوشمندسازی، در قالب یک پایلوت عملیاتی شده است.
مدیریت شهری شرق پایتخت درباره مدیریت پروانه‌ای توضیح داد: این طرح به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که در راستای ساماندهی و بهبود فرآیندهای مرتبط با صدور پروانه‌های ساختمانی، مجوزهای شهرسازی و سایر مجوزهای مرتبط با ساخت‌وساز و خدمات شهری انجام می‌شود. هدف این اقدام، شفاف‌سازی مراحل اداری، تسریع در پاسخ‌گویی و استفاده از فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بهره برداری از سالن ویدئو کنفرانس با عنوان بلدیه13 همزمان با بازدید میدانی و نظارت ستادی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: به دنبال این اقدام و در گام بعدی، تمامی جلسات اداری منطقه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود تا مدیران بتوانند به‌صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به حضور فیزیکی، روند صدور پروانه‌ها و سایر امور مرتبط را در قالب مدیریت پروانه‌ای و در راستای اهداف هوشمندسازی مدیریت کنند.
شهردار منطقه ۱۳ ،اجرای مدیریت پروانه‌ای هوشمند، گامی مؤثر در راستای بهبود کیفیت، دقت و سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود و با استقرار مدیران در محل خدمت، از یکسو امکان پاسخ‌گویی همزمان به مردم و پیگیری دقیق امور فراهم خواهد شد و از سوی دیگر، علاوه بر کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی، مانع از ایجاد اختلال در امور روزمره شهروندان به‌دلیل رفت‌وآمدهای اداری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.