کد خبر : 16939
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۱:۴۲

رسیدگی به بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» منطقه دو

رسیدگی به بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» منطقه دو

بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹ گانه منطقه دو در سالجاری رسیدگی شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت:


بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹ گانه منطقه دو در سالجاری رسیدگی شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای مأموریت‌های سامانه ۱۳۷ پلاس و به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، در سال جاری ۷۶ هزار و ۸۱۴ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۷۶۰۵۹ مورد از پیام‌ها رسیدگی و با رضایت‌مندی شهروندان مختوم شد و تعداد ۵۲۰ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری‌ها بوده به علت زمان‌بر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است. درتی پور افزود: بیشترین درخواست‌ها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت‌وساز، جمع‌آوری خاک و نخاله، معبر اصناف در پیاده‌رو، ساخت‌وساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه‌ها بود.
وی اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواست‌های مردمی و تسریع در فعالیت‌های شهری است در این زمینه نیز فعالیت‌های خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.