کد خبر : 14175
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳

 شهدای آتش نشان؛ نشانی از رشادت و شهامت

 شهدای آتش نشان؛ نشانی از رشادت و شهامت

‍ شهردار منطقه۹ در دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد: به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، شهردار منطقه۹ به همراه مدیر کل آموزش‎های شهروندی شهرداری تهران و مدیران شهری با هدف تکریم و پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام، به دیدار خانواده شهید حامد هوایی از شهدای  غیور آتش نشان رفت. به گزارش اخبار

شهردار منطقه۹ در دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد:

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، شهردار منطقه۹ به همراه مدیر کل آموزش‎های شهروندی شهرداری تهران و مدیران شهری با هدف تکریم و پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام، به دیدار خانواده شهید حامد هوایی از شهدای  غیور آتش نشان رفت.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه در این دیدار صمیمانه دلیری و ایثارگری شهدای آتش نشان را ستود و گفت: شهدای آتش نشان جان بر کفانی هستند که در هنگامه حوادث کوچک و بزرگ، حماسه هایی ماندگار خلق کردند از این رو همیشه در یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی می مانند.

شهردار منطقه۹ ضمن تکریم خانواده این شهید والامقام، گفت: شهدا در والاترین قله اخلاص و عنایت پرورگار قرار دارند؛ در این میان شهدای آتش نشان جایگاهی خاص در قلب و اذهان مردم شهید پرور و قدرشناس ایران زمین دارند.

همچنین مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در این دیدار  عنوان کرد: یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم به خصوص شهدای راه خدمت را گرامی می داریم. ایثارگرانی که با جانفشانی، دل به آتش سپردند تا زندگی را به شهروندان هدیه کنند.

لازم به ذکر منطقه۹ به ۳شهید راه خدمت که از شهدای آتش نشان می باشند، مزین شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.