پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲
پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲

پنجاه و هفتمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳  ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، دراین دیدار که معاون شهرسازی و معماری، رؤسای ادارات حراست ، بازرسی […]

پنجاه و هفتمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳  ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، دراین دیدار که معاون شهرسازی و معماری، رؤسای ادارات حراست ، بازرسی ، املاک وحقوقی حضور داشتند، شهروندان در معاونت شهرسازی و معماری به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این دیدار به پرونده‌های شهروندان قلب طهران با موضوعات  ، شهرسازی ، اجرای احکام  و املاک رسیدگی و دستورات لازم برای رفع و تسریع مطالبات مردمی صادر شد. 

رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در حوزه شهری که ارتباط مستقیم و تنگاتنگ نیز با وظایف شهرداری به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان دارد، در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قلب طهران قرار دارد، در همین راستا دیدار هفتگی انارکی محمدی با شهروندان به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ شهروندان می‌توانند برای درخواست ملاقات به صورت حضوری به شهرداری منطقه ۱۲، واحد روابط عمومی مراجعه کنند.