کنترل آبهای زیرزمینی در تراز منفی ۲  مجموعه ورزشی قیطریه 
کنترل آبهای زیرزمینی در تراز منفی ۲  مجموعه ورزشی قیطریه 

با زهکشی انجام شد    عمليات سپتيك فاضلاب و شبكه زهكشی پروژه  احداث مجموعه ورزشی قيطريه به منظور جلوگیری از هجوم آبهای زیرزمینی به طبقات زیرین، در تراز منفی دو اجرا شد.  به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه يك گفت: با […]

با زهکشی انجام شد 

  عمليات سپتيك فاضلاب و شبكه زهكشی پروژه  احداث مجموعه ورزشی قيطريه به منظور جلوگیری از هجوم آبهای زیرزمینی به طبقات زیرین، در تراز منفی دو اجرا شد. 

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه يك گفت: با توجه به بالا بودن تراز آبهای زير زمينی در محدوده محله قيطريه و زمين احداث پروژه، شبكه زهكشی گود پروژه توسط مشاور حوزه فنی و عمرانی طراحی و در دستور كار پيمانكار قرار گرفت.

او افزود: اجرای شبكه زهكش و سپتيك فاضلاب در تراز طبقه منفی دو با كد ارتفاعی منهای  ١١/٢٠ در  پروژه احداث مجموعه ورزشی قيطريه اجرا شد.

  افشاری افزود : اجرای فونداسيون پروژه بصورت گسترده و اجرای شبكه زهكش و همچنين استفاده از واتراستاپ و افزودنی ژل ميكروسيليس در بتن فونداسيون و ديوارهای حائل ترازهای منفی اين ساختمان، پروژه را در آينده از هجوم آبهای زيزمينی به طبقات زيرين ايمن خواهد ساخت.

گفتنی است مجموعه ورزشی قیطریه با زیربنایی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با دو طبقه پارکینگ از ديماه سال گذشته در ضلع شمالی میدان میوه و تره بار قیطریه در انتهای خیابان مهر ششم، آغاز شده و اقدامات اجرایی جهت زیرسازی مناسب برای اجرای طبقات و جلوگیری از اتفاقات احتمالی بوده است.