‍ کسب رتبه اول منطقه۹ در ارزیابی یکساله “برقراری انضباط مالی”
‍ کسب رتبه اول منطقه۹ در ارزیابی یکساله “برقراری انضباط مالی”

شهرداری منطقه۹ برای دومین بار در ارزیابی یکساله “برقراری انضباط مالی” در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران موفق به کسب رتبه اول شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: در راستاي تحقق بند ۳ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم […]

شهرداری منطقه۹ برای دومین بار در ارزیابی یکساله “برقراری انضباط مالی” در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: در راستاي تحقق بند ۳ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مبني بر احصاء شاخص هاي كليدي عملكرد مناطق ۲۲ گانه براساس گزارش ارزیابی عملکرد مناطق که تحت عنوان تکالیف حسابرسی تعیین شده(میزان برقراری انضباط مالی) از سوی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ارائه شده، شهرداری منطقه۹ در رتبه نخست و دسته بسیار مطلوب در بین مناطق ۲۲گانه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این ارزیابی در اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران بر مبنای شاخص‎‌های کلیدی انضباط مالی انجام شده است، افزود: میزان مغایرت ریالی بین سامانه های مالی،حسابداری با اموال، حسابداری با درآمد، مغایرت موجودی انبار با حسابداری، تطبیق بانک سپرده با حساب سپرده ها و ودایع پرداختی،تطبیق درآمد و حسابداری در خصوص اسناد بدهکاری ، میزان کاهش بدهی و مغایرت در معاملات درون گروهی از جمله شاخص‌های عملکردی در این ارزیابی بوده است.

مرتضوی ضمن تشکر از معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه۹ و تلاش کارکنان ادارات این معاونت در جهت ارتقاء نظام پاسخگویی مالی و عملیاتی، ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز روند ارتقاء شفافیت و انضباط مالی در منطقه۹ ادامه خواهد یافت.

https://Zil.ink/shahrdari9