پیگیر مطالبات شهرداری تهران و شهروندان از فرودگاه مهرآباد هستیم
پیگیر مطالبات شهرداری تهران و شهروندان از فرودگاه مهرآباد هستیم

‍ شهردار منطقه۹؛ شهردار منطقه۹ در جلسه کمیته فرودگاه مهرآباد که با حضور مدیران شهری و فرودگاهی برگزار شد، بر پیگیری مطالبات مجموعه شهری از فرودگاه مهرآباد جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان پایتخت تاکید کرد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر […]

شهردار منطقه۹؛

شهردار منطقه۹ در جلسه کمیته فرودگاه مهرآباد که با حضور مدیران شهری و فرودگاهی برگزار شد، بر پیگیری مطالبات مجموعه شهری از فرودگاه مهرآباد جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان پایتخت تاکید کرد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت:  با توجه به اینکه مجموعه فرودگاه مهرآباد بیش از نیمی از مساحت منطقه۹ را در برگرفته، از زمان تصدی مسئولیت در مجموعه شهری به دنبال راهی بودیم تا با ارتباطات و تعامل بیشتر با مجموعه فرودگاه مهرآباد زمینه را برای خدمت رسانی بهتر  و استیفاء حقوق شهرداری تهران و شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: در همین راستا مدیریت شهری تلاش دارد تا نسبت به رفع پیامدها و چالش های موجود با توجه به وجود فرودگاه در این منطقه، اقدامات لازم را انجام دهد که آلودگی های صوتی و محیطی و مشکلاتی که به خصوص برای ساکنین منطقه۹ ایجاد شده از جمله معضلاتی است که پی گیر رفع آن هستیم تا علاوه بر آن پیگیری حقوق شهروندان نسبت به اخذ مطالبات شهرداری از مجموعه فرودگاهی در راستای ارائه خدمات به مردم اقدام نماییم.

▫️شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با توجه به محدودیت ارتفاع در ساخت و سازهای شهری در حریم فرودگاه مهرآباد و وجود بافت فرسوده فراوان در منطقه۹ می طلبد تا با تعاملات فیمابین ارگان‎های ذیربط نسبت به رفع این معضل شهری در این قسمت از پایتخت اقدام شود.

https://Zil.ink/shahrdari9