پیگیری رفع معارضین و تامین مالی پروژه عمرانی شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره)
پیگیری رفع معارضین و تامین مالی پروژه عمرانی شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره)

در نشستی با حضور معاونان مالی و اقتصاد شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۹ و ۱۰، مدیران عامل سازمان مهندسی و عمران و سرمایه‌گذاری شهر تهران، سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، گلوگاه‌های مالی و معارضین ملکی پروژه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) ارزیابی شد. به گزارش اخبار توسعه […]

در نشستی با حضور معاونان مالی و اقتصاد شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۹ و ۱۰، مدیران عامل سازمان مهندسی و عمران و سرمایه‌گذاری شهر تهران، سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، گلوگاه‌های مالی و معارضین ملکی پروژه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) ارزیابی شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ ؛ پیرو برگزاری نشست مذکور که مدیران شهری نیز در آن حضور داشتند، بازدیدی از آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) انجام و نیازسنجی‌های لازم در خصوص اقدامات آتی آن انجام شد.

کلان‌پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) شامل طرح جدید و اتصال میدان جی به میدان فتح، موجب خروج جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) از بن‌بست کنونی شده و بخشی از پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان محسوب می‌شود.

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در بازدید از پروژه فتح و چهار پروژه در حال ساخت در منطقه ۹ و ۱۰، از زحمات مهندسین و کادر عملیاتی تقدیر کرد و گفت: با تأمین مالی مناسبی که در دوره ششم مدیریت شهری انجام شد بسیاری از پروژه های راکد سنوات قبلی تعیین تکلیف و پروژه های زیرساختی جدید تعریف شد که شاهد افتتاح بسیاری از آن ها هستیم.

وی افزود: نهضتی که در توسعه امکانات رفاهی، آسفالت ریزی، حمل و نقل عمومی، برقی سازی، مولدسازی و جلوگیری از خام فروشی، مشارکت مردم در مدیریت شهری شکل گرفته بی نظیر است و در هیچ دوره ای از مدیریت شهری نمی توان مشابه آن را با این ابعاد و گستردگی مشاهده کرد.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: اعتبار پروژه متوسلیان مشارکتی است و در فاز مطالعات اولیه است. این پروژه بسیار بزرگ است و موضوعات قراردادی آن پیچیده است. بزودی و در همین دوره فاز اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع برای تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) مجوز لازم از شورای تامین اخذ شده است. عملیات اجرایی یک سال زمان می‌برد و میدان جی از بالا یک سال مسدود خواهد بود و مسیر جایگزین برای آن مشخص شده است.

https://Zil.ink/shahrdari