پیشرفت متوازن پروژه های عمرانی بستری برای توسعه پایدارشهری است
پیشرفت متوازن پروژه های عمرانی بستری برای توسعه پایدارشهری است

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه  معاونان فنی وعمرانی، مالی و اقتصاد  شهری منطقه و جمعی از  شهرداران نواحی و مدیران منطقه از ۸ پروژه عمرانی جاری در منطقه ۱۲ بازدید و توسعه این پروژه ها رو بستری برای توسعه پایدارشهری عنوان کرد. به‌ گزارش اخبار توسعه […]

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد:

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه  معاونان فنی وعمرانی، مالی و اقتصاد  شهری منطقه و جمعی از  شهرداران نواحی و مدیران منطقه از ۸ پروژه عمرانی جاری در منطقه ۱۲ بازدید و توسعه این پروژه ها رو بستری برای توسعه پایدارشهری عنوان کرد.

به‌ گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه ۱۲ با حضور در خیابان ۱۷ شهریور  ، اجرای روکش مکانیزه آسفالت حدفاصل گوته تا میدان خراسان را ارزیابی و افزایش تناژ آسفالت مکانیزه در منطقه به نسبت سال‌های اخیر را مورد تاکید قرار داد. 

وی در ادامه روند پیشرفت ۷۳ درصدی کف سازی میدان سیداسماعیل در بازاربزرگ تهران را مورد پایش قرار داد و افزود : تا هفته نخست تیرماه کف سازی این میدان به اتمام خواهد رسید. 

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین  با حضور در بازار حاج قاسم،  احداث سرویس بهداشتی به خصوص در مراکز پرتردد را لازمه هر محیط شهری دانست و با اشاره به اتمام احداث دیوار های حائل این پروژه ، از اتمام دیوار حائل ضلع غربی آن تا شهریور ماه نیز خبر داد.

وی مرمت  پروژه  معیرالممالک در بوستان کیهانی را از پروژه های عمرانی_ تاریخی مهم منطقه دانست و اجرای شیروانی  و تکمیل گچ کاری ایوان در ضلع جنوبی عمارت را ارزیابی و با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی، اتمام آن تا پایان تابستان را نوید داد.

شهردار منطقه ۱۲،همچنین با حضور در تراز منفی ۲ پروژه زیرگذر گلوبندک ، از نصب و راه اندازی ۴ پله برقی دیدن کرد و از جانمایی مابقی پله برقی ها و ۳ دستگاه آسانسور در این قسمت تا دو ماه آینده خبر داد.

وی همچنین روند کف سازی سکو و سواره روی شرقی میدان سبزه میدان را از نزدیک مورد بازدید قرار داد و تسریع در پیشبرد آن را در دستور کار معاون فنی وعمرانی منطقه قرار داد.

وحید رضا انارکی محمدی با حضور در محل پروژه عمرانی میدان مشق از اتمام خاک برداری و ایمن سازی گودبرداری بازدید و از شروع روند بتن ریزی مگر و آرماتوربندی فونداسیون این پروژه خبر داد.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان از شفت ۳ تا ۴ کانال فردوسی نیز دیدن کرد و با اعلام پیشرفت ۳۰ درصدی آن ، شات کردن دیواره ها و تکمیل فریم گذاری سازه های حفاظتی آن تا ماه آینده خبر داد.

وی تاکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

شهردار منطقه۱۲ افزود:  نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.