پله های بلوار فرحزادی بوم هنر شد
پله های بلوار فرحزادی بوم هنر شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور ایجاد جذابیت بصری و زیبانگاری فضای شهری ، پله های بلوار فرحزادی با اجرای نقش و رنگ به بوم هنر تبدیل شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت:، گرافیک محیطی یکی ازعوامل موثر در ایجاد […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور ایجاد جذابیت بصری و زیبانگاری فضای شهری ، پله های بلوار فرحزادی با اجرای نقش و رنگ به بوم هنر تبدیل شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت:، گرافیک محیطی یکی ازعوامل موثر در ایجاد هویت بصری و تلطیف فضاهای شهری است که نقاشی دیواری به عنوان جزئی از عرصه های گرافیک شهری در گستره یک بوم هنری شکل گرفته و نقش مهمی در ارتقای کیفی فضای عمومی شهری دارد.

وی افزود: در همین راستا با اجرای ۴۰۰مترمربع نقاشی  سه بعدی و با تکنیک آکرلیک  در  پله های بلوار شهید فرحزادی ، این پله ها به بوم نقاشی تبدیل شد.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: این پله‌های طراحی و رنگ شده فضای شاد، زیبا و جدابی برای عکاسی در این خیابان خاطره‌انگیز ایجاد کرده است.