پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب در محدوده محله نفت
پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب در محدوده محله نفت

با هماهنگی سرپرست شهرداری ناحیه۳ و طی همکاری‌های به عمل آمده از سوی اداره آسیب‌ های اجتماعی منطقه۵ و گشت انتظامی، عملیات پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب در محدوده محله نفت اجرا شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمدرضا فراقتی سرپرست شهرداری ناحیه۳ طرح […]

با هماهنگی سرپرست شهرداری ناحیه۳ و طی همکاری‌های به عمل آمده از سوی اداره آسیب‌ های اجتماعی منطقه۵ و گشت انتظامی، عملیات پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب در محدوده محله نفت اجرا شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمدرضا فراقتی سرپرست شهرداری ناحیه۳ طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و افراد کارتن‌خواب را یک طرح اساسی و مهم خواند و اظهار داشت: در این دوره از مدیریت شهری شاهد اقدامات خوبی در ارتباط با ساماندهی آسیب‌ها از جمله معتادان متجاهر هستیم و در این مسیر همکاری خوبی بین نیروی انتظامی، شهرداری تهران و دستگاه قضایی ایجاد شده است.

وی افزود: رفع آسیب های اجتماعی یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری است که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و بخشی از معتادین متجاهر و کارتن خواب ها از سطح محدوده ناحیه ۳جمع آوری شدند.