پاکسازی و جمع آوری شبانه‌روزی ۶۰ مخزن پسماند در پایانه مرزی مهران
پاکسازی و جمع آوری شبانه‌روزی ۶۰ مخزن پسماند در پایانه مرزی مهران

‍ از مرز چه خبر ؟ مسئول کمیته خدمات شهری و محیط زیست ستاد اربعین حسینی منطقه۵ با اشاره به اینکه جهادگران این منطقه به شکل مداوم و سه شیفت کاری در محدوده پایانه مرزی مهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: ۶۰ مخزن پسماند در پايانه مرزي مهران وجود دارد که به شکل مستمر پسماند […]

از مرز چه خبر ؟

مسئول کمیته خدمات شهری و محیط زیست ستاد اربعین حسینی منطقه۵ با اشاره به اینکه جهادگران این منطقه به شکل مداوم و سه شیفت کاری در محدوده پایانه مرزی مهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: ۶۰ مخزن پسماند در پايانه مرزي مهران وجود دارد که به شکل مستمر پسماند این مخازن جمع آوری و امحاء می شود.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ علی دوستی اظهار داشت: روند جمع آوری پسماند از مخازن این پایانه بصورت شبانه روزی به اجرا در می‌آید و در صورتی که در پایش کارشناسان مخزنی نیاز به تخلیه داشته باشد خودرو های حمل زباله در این خصوص اقدام خواهند کرد.

وی افزود: جمع آوری پسماند مخازن کاملا به شکل مکانیزه صورت می گیرد و پس از تخلیه مخازن اطراف مخازن نیز پاکسازی می شود. درکنار جمع آوری پسماند به صورت شبانه روزی، مخازن سطل های پسماند تمامی موکب‌ها در طول مسیر پایانه مرزی مهران نیز جمع آوری می‌شود.

جمع آوری پسماندهای تولیدی در دو نوبت با دستگاه بازو غلطان در پایانه مرزی مهران

دوستی مسئول کمیته خدمات شهری ستاد اربعین شهرداری منطقه۵ بیان کرد: سه دستگاه بازوغلطان در محوطه در نظر گرفته شد در پایانه مرزی مهران مستقر شده و پسماند مخازن جمع آوری می شود. ظرفیت این دستگاه ۷ تن است که در دو نوبت در روز پسماندها جمع آوری می شود.

گفتنی است؛ دستگاه بازوغلطان، یکی از انواع ماشین آلات خدمات شهری است که حجم قابل توجهی پسماند را جابه جا می کند.

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در مرز مهران