نوسازی میدان آزادی با ۳هزار تن آسفالت
نوسازی میدان آزادی با ۳هزار تن آسفالت

‍ شهردار منطقه۹ خبر داد: در راستای اجرای پروژه‌های طرح‌های توسعه محله‌ای و طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران (نقشه راه)، نسبت به نوسازی میدان آزادی با ۳هزار تن آسفالت اقدام می‌شود. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: شهرداری منطقه۹ با […]

شهردار منطقه۹ خبر داد:

در راستای اجرای پروژه‌های طرح‌های توسعه محله‌ای و طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران (نقشه راه)، نسبت به نوسازی میدان آزادی با ۳هزار تن آسفالت اقدام می‌شود.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: شهرداری منطقه۹ با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شریانی و فرعی منطقه۹ در حال اجراست که نوسازی آسفالت میدان آزادی نیز در دست اقدام است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: تراش و روکش آسفالت مکانیزه رینگ داخلی و بیرونی میدان آزادی و زیرگذرهای این المان تاریخی به منظور سهولت تردد شهروندان در قسمت غربی شهر تهران که از شریان اصلی پایتخت است در حال اجرا می‌باشد.

مرتضوی یاد آور شد: این عملیات عمرانی در بازه زمانی یک ماهه و با ۳هزار تن آسفالت به متراژ ۱۸هزار متر مربع انجام می‌شود که تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد

https://Zil.ink/shahrdari9