کد خبر : 12021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۵۶

نوسازی بزرگراه جاوید نشان متوسلیان با ۱۸هزار تن آسفالت

نوسازی بزرگراه جاوید نشان متوسلیان با ۱۸هزار تن آسفالت

‍ شهردار منطقه۹ خبر داد:  با هدف ترمیم آسفالت معابر بزرگراهی در شهر تهران، بزرگراه جاوید نشان متوسلیان(فتح) به عنوان معبر شریانی و منتخب در منطقه۹ مرمت و نوسازی می‌شود. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به ضرورت اصلاح آسفالت معابر

شهردار منطقه۹ خبر داد: 

با هدف ترمیم آسفالت معابر بزرگراهی در شهر تهران، بزرگراه جاوید نشان متوسلیان(فتح) به عنوان معبر شریانی و منتخب در منطقه۹ مرمت و نوسازی می‌شود.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به ضرورت اصلاح آسفالت معابر بزرگراهی، عملیات تراش و روکش آسفالت از فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در بزرگراه جاویدنشان متوسلیان(فتح) به عنوان بزررگراه منتخب منطقه۹ شروع شد.

وی افزود: در این راستا بزرگراه جاوید نشان متوسلیان حد فاصل میدان فتح تا پل کن و بالعکس با دو تندرو و دو کندرو با ۵۵۷۶متر طول در هر سمت در دست اجرای عملیات عمرانی می‌باشد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: انجام عملیات مرمت و اصلاح آسفالت بزرگراهها مطابق با برداشت‌های مکانیزه و نقشه های PMS تهیه شده توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی تهران انجام می شود که در این راستا ۸۶۸۲۶مترمربع از بزرگراه جاویدنشان متوسلیان(فتح) جهت انجام عملیات روکش و تراش آسفالت در این معبر منتخب شناسایی شده است.

مرتضوی یادآور شد که با توجه به اعتبار تخصیص یافته به منطقه۹ در حوزه عمرانی، در صدد هستیم تا نسبت به نوسازی بزرگراه مذکور در شش ماهه نخست سال جاری اقدام کنیم.

https://Zil.ink/shahrdari9
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.