‍ نشست هم اندیشی رابطین تکریم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار منطقه ۵ برگزار شد
‍ نشست هم اندیشی رابطین تکریم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار منطقه ۵ برگزار شد

با عنايت به دستور و تاكيد شهردار محترم منطقه مبني بر بهبود اجراي امور تكريم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار و به منظور شناسایی مسائل و مشکلات موجود،نشست هم اندیشی با حضور رییس و پرسنل اداره خدمات آموزشی و و بهسازی سازمان و رابطین تکریم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار منطقه برگزار شد. […]

با عنايت به دستور و تاكيد شهردار محترم منطقه مبني بر بهبود اجراي امور تكريم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار و به منظور شناسایی مسائل و مشکلات موجود،نشست هم اندیشی با حضور رییس و پرسنل اداره خدمات آموزشی و و بهسازی سازمان و رابطین تکریم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار منطقه برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، زهرا کردی رئیس اداره خدمات آموزشی و بهسازی سازمان، خبر از شروع ارزیابی های دوره ایی آراستگی محیط کار  در راستای اهداف و برنامه های عملیاتی این اداره داد و گفت در محیط کار قوانین والزاماتی وجود دارد که پایه اساسی آن آراستگی محیط کار از جمله پاکیزه سازی، ساماندهی و مرتب سازی، نظم و ترتیب، استاندارد سازی و انضباط می باشد و همه طبق قوانین موظف به اجرای آن هستند.

وی افزود : اهمیت آراستگی محیط کار در جهت تکریم ارباب رجوع های برون ودرون  سازمانی بر نشاط سازمانی و افزایش بهره وری، تاثیر زیادی دارد.

در پایان جلسات در فضای صمیمی همکاران  ضمن صحبت درباره چالش ها و مشکلات موجود، نسبت به بررسی و ارائه راهکار لازم اقدام نمودند. در خاتمه نیز مقرر گردید رابطین با درنظر گرفتن شاخص های ارزیابی، نسبت به رفع مسائل و همچنین بازدیدهای مستمر به منظور نظارت بر روند اجرای آراستگی محیط کار اهتمام ورزند.