میدان امام خمینی(ره) میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)
میدان امام خمینی(ره) میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)

شهردار منطقه۱۲ : شهردار منطقه۱۲ از برپایی موکب هیات الرضا علیه السلام با بیش از ۵۰ غرفه در ضلع شمال میدان امام خمینی (ره) از ۳۰ تیرماه تا پایان ماه محرم خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت: این موکب با محوریت عبدالرضا […]

شهردار منطقه۱۲ :

شهردار منطقه۱۲ از برپایی موکب هیات الرضا علیه السلام با بیش از ۵۰ غرفه در ضلع شمال میدان امام خمینی (ره) از ۳۰ تیرماه تا پایان ماه محرم خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت: این موکب با محوریت عبدالرضا هلالی مداح و ذاکر اهل بیت وهمکاری شهرداری منطقه ۱۲ در برپایی آن از سی تیرماه تا پایان محرم از بعد اذان مغرب تا ساعت ۲ بامداد با بیش از ۵۰ غرفه پذیرای عزاداران حسینی است.

شهردار منطقه۱۲، اظهار کرد : یکی از بهترین روش ها برای درک و معرفت ایام محرم و وقایعی که در این ماه اتفاق افتاده برگزاری تکیه و موکب های سید الشهدا (ع) است.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: این موکب به همت معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه با محوریت خانواده ، کودک ونوجوان و اجرای  برنامه های متنوع  اعم از تلاوت قرآن توسط قاری مطرح کشوری و ذکر مصیبت مادحین اهل بیت و گروه های دمام زنی برپا می شود.

وی همچنین از حضور  عوامل زیبا سازی و خدمات شهری منطقه در جانمایی استیج ها و غرفه ها، نصب المان های عاشورایی وجانمایی سرویس بهداشتی پرتابل خبر داد.