کد خبر : 14481
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

معابر شهری با اجرای ۳۵ پروژه ترافیکی ایمن و ساماندهی شد

معابر شهری با اجرای ۳۵ پروژه ترافیکی ایمن و ساماندهی شد

در منطقه۲؛ با هدف سهولت و تسریع در تردد وسایل نقلیه، بهسازی معابر و گذر های عبوری  بیش از ۳۵ پروژه ترافیکی در معابر شهری منطقه۲  اجرا شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی،معاون حمل و نقل و ترافیک  منطقه اظهار داشت : این پروژه ها 

در منطقه۲؛

با هدف سهولت و تسریع در تردد وسایل نقلیه، بهسازی معابر و گذر های عبوری  بیش از ۳۵ پروژه ترافیکی در معابر شهری منطقه۲  اجرا شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد حسین کریمی،معاون حمل و نقل و ترافیک  منطقه اظهار داشت : این پروژه ها  براساس مطالعات و بررسی های كارشناسان و درخواست های شهروندان جهت ساماندهی نقاط پر تردد و دارای گره های ترافیكی با هدف بهینه سازی و ایمنی تردد در معابر شهری اجرا شد 

وی افزود: به منظور مناسب سازی محیط های شهری ، افزایش سهولت و تسریع توام با ایمنی در تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه شهری و عمومی، اقدامات ترافیکی در قالب  اصلاح هندسی، تجهیزو ساماندهی  پایانه های حمل و نقل عمومی ، خط کشی معابر شهری، ایمن سازی معابر بزرگراهی ، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی ،ساماندهی و نوسازی تجهیزات ترافیکی  و پل های عابر پیاده و… در نیمه نخست سالجاری انجام شد.

معاون شهردار منطقه۲ ساماندهی میادین  کتاب وکوثر را از دیگر اقدامات دانست و گفت: با توجه به شیب معابر منتهی به میدان کتاب، استقرار کارگاه عمرانی در محوطه میدان کتاب موجب محدود کردن و نقص دید رانندگان و در نهایت کاهش ایمنی تردد شده بود که پس از جمع‌آوری کارگاه مترو و همسطح سازی، این فضای شهری ایمن شد.

 وی افزود: نوسازی بیش از ۴۰۰۰ متر طول گاردیل  در بزرگراه  ها، خط کشی محوری بیش از ۳۴۰ هزارمتر طول معابر اصلی و فرعی از دیگر اقدامات ترافیکی اجرایی در نیمه نخست سالجار ی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.