کد خبر : 14435
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷

قبله تهران نورانی شد

قبله تهران نورانی شد

شهردار منطقه۲۰؛ شهردار منطقه۲۰ از اجرای عملیات نورپردازی با استفاده از ریسه های نوری در خیابان فدائیان اسلام به طول بیش از ۴هزار متر خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: در راستای بهبود منظر شهری در ساعات شبانه، عملیات نورپردازی در معابر و

شهردار منطقه۲۰؛

شهردار منطقه۲۰ از اجرای عملیات نورپردازی با استفاده از ریسه های نوری در خیابان فدائیان اسلام به طول بیش از ۴هزار متر خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: در راستای بهبود منظر شهری در ساعات شبانه، عملیات نورپردازی در معابر و میادین اصلی قبله تهران انجام شد.

وی افزود: در همین راستا عملیات نورپردازی خیابان فدائیان اسلام حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) با استفاده از ریسه های نوری بر روی پایه چراغ های دکوراتیو به طول ۴کیلومتر اجرایی شد.

شهردار منطقه۲۰ عنوان کرد: به این منظور نسبت به دکوراتیو سازی ۱۵۵پایه چراغ قدیمی با الگوبرداری از نقوش ایرانی- اسلامی و تعویض سرچراغی های قدیمی و پایه چراغ های اداره برق با سر چراغی جدید و پرنور منقش به نام سیدالکریم در خیابان فداییان اسلام اقدام شد.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۲۰ اضافه کرد: همچنین با هدف ارتقاء زیبایی بصری و روشنایی معابر، عملیات نورپردازی سر درب بازار قدیم ری با استفاده از ۳۰پروژکتور  LED فوق کم مصرف با الهام از آثار تاریخی و انتخاب چراغ هایی با رنگ های سنتی، طبیعی و گرم  انجام شده است.

لازم به ذکر است طی ماه های گذشته ۳۴ پایه چراغ دکوراتیو با لامپ های گازی کم مصرف LED در خیابان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ۹۰پایه چراغ و نور پردازی به سبک بین الحرمین در خیابان فدائیان اسلام حدفاصل  آستان امامزاده عبدالله  (ع) تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) نصب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.