عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده در خیابان های پیرامون مدارس منطقه ۱۲
عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده در خیابان های پیرامون مدارس منطقه ۱۲

در راستای استقبال از مهر انجام شد؛ سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ از ایمن سازی راه های پیرامون مدارس با اجرای خط کشی بلوک عابر پیاده در آستانه بازگشایی مدارس به متراژ ۱۵۰۰ متر خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، محسن رضایی گفت: عملیات […]

در راستای استقبال از مهر انجام شد؛

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ از ایمن سازی راه های پیرامون مدارس با اجرای خط کشی بلوک عابر پیاده در آستانه بازگشایی مدارس به متراژ ۱۵۰۰ متر خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، محسن رضایی گفت: عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده در خیابان ۱۷ شهریور روبروی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور، میدان شهدا، تقاطع زرین خامه و ناطقی(زرین خامه جنوبی و شمالی )، خیابان ایران (مدرسه رفاه)، خیابان ایران(مدرسه مطهری)، خیابان ناطقی (مدرسه ی حضرت فاطمه)وخیابان ناطقی( مدرسه ام ابیها) اجرایی شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ با بیان اینکه این اقدامات در راستای آگاه سازی رانندگان در مسیرهای منتهی به مدارس اهمیت بسزایی دارد تاکید کرد: علائم ترافیکی در جهت ایجاد امنیت و تسهیل در تردد دانش آموزان و مربیان ،تامین آرامش خاطر خانواده ها در عبور و مرور فرزندانشان از محل مدرسه به خانه و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در خیابان های حاشیه مدارس نیز اجرا شده است.