عملکرد مطلوب منطقه ۱۲ در پیشبرد پروژه های مستمر “من شهردارم ۲”
عملکرد مطلوب منطقه ۱۲ در پیشبرد پروژه های مستمر “من شهردارم ۲”

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران :  مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران ضمن ارزيابی مثبت عملکرد این منطقه در پیشبرد طرح های من شهردارم ۲ ، بر اجرای پروژه های متوقف شده و تسریع در اتمام پروژه های فعال مستمر طرح ” من شهردارم۲ ” تاکید کرد. به گزارش اخبار […]

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران : 

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران ضمن ارزيابی مثبت عملکرد این منطقه در پیشبرد طرح های من شهردارم ۲ ، بر اجرای پروژه های متوقف شده و تسریع در اتمام پروژه های فعال مستمر طرح ” من شهردارم۲ ” تاکید کرد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در جلسه ای با حضور سید محمد فیاض، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران،وحیدرضاانارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ و مرشدزاده معاون اداره کل هماهنگی ، معاونان  منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران  ،  عملکرد این منطقه در طرح من شهردارم ۲ در  سال ۱۴۰۳ ارزیابی شد.

سید محمد فیاض  در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت شهری منطقه در پیگیری مستمر پروژه‌های طرح من شهردارم گفت: از ۶۹ پروژه مستمر من شهردار۲ منطقه ۱۲ ، ۴۲ عدد اتمام یافته، ۱۸ تا فعال و ۹ عدد آن هنوز اجرایی نشده است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت ۷۱/۵ درصدی پیشرفت پروژه های مستمر من شهردارم ۲ و کسب رتبه سوم دربین مناطق ۲۲ گانه ، عملکرد منطقه را مثبت ارزیابی کرد.

سیدمحمد فیاض اظهار داشت: طبق بررسی آمار عملکرد منطقه در بازه یک ماهه ۲۳ تیر تا ۲۷ مرداد ماه ، تغییر وضعیت پروژه های متوقف شده از ۲۸ عدد به ۹ پروژه قابل تقدیر است که نشان می دهد مدیریت شهری منطقه ۱۲ با یک برنامه ریزی مدون می تواند ظرف مدت کوتاهی این ۹ پروژه را نیز به پایان برساند.

ثبت مستمر پیشرفت فیزیکی و بروزرسانی مستمر سامانه و مدیریت و کنترل پروژه، ثبت پیشرفت ریالی و صورت وضعیت کارکرد پروژه ها، اصلاح برنامه زمان بندی اتمام پروژه در سامانه مدیریت و کنترل پروژه، تسریع در تکمیل پروژه های کوچک مقیاس، اتمام پروژه های مستمر عمرانی و خدمات شهری تا پایان شهریور و پروژه های ترافیکی تا ۱۰ شهریور ، سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار اصل کیفیت از مصوبات این جلسه بود .

*اجرای طرح های۳ گانه نگهداشت، تزریق رضایت به شهروندان* 

شهردار منطقه ۱۲ نیز در ادامه اظهار داشت : با عملکرد مطلوب معاونت امور مناطق در اجرای طرح های ۳۶۰ درجه، بیستگانه و طرح الگوی خدمت در مناطق ۲۲ گانه، به خوبی می توان  رضایت شهروندان در اموری شهری را احساس کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین با اشاره به در پیش بودن  مراسم باشکوه جاماندگان اربعين گفت :  با توجه به وجود ۱۴۰۰ موکب در مسیر ۶و نیم کیلومتری میدان امام حسین علیه السلام تا میدان شوش ، شهرداری منطقه با  مشارکت ۶ منطقه معین و استقرار ۱۲۰۰ نیروی پاکبان وجانمایی ماشین های پسماند ونوماند، آمادگی میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام را خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با برقراری جلسات هفتگی در منطقه ، پروژه های مستمر وغیر مستمر به طور مداوم رصد می شود، با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های طرح من شهردارم در بخش توسعه محله ای و احداثی، آخرین وضعیت پروژه های آغاز نشده را تشریح کرد.