طی شش ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه
کاهش ۱۰درصدی پیام های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) منطقه ۱۹ پیام های شهروندان طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۹ با اجرای به موقع اقدامات اثر بخش ۱۰ درصد کاهش یافت. به گزارش اخبار توسعه
کاهش ۱۰درصدی پیام های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) منطقه ۱۹
پیام های شهروندان طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۹ با اجرای به موقع اقدامات اثر بخش ۱۰ درصد کاهش یافت.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی پارساجو مدیر اداره بازرسی بیان کرد: با اقدامات اجرایی به موقع در حوزههای خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و اجتماعی توسط عوامل سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی پنجگانه تعداد پیام های شهروندان نسبت به سال گذشته روند نزولی داشته است.
این مسئول با اشاره به استمرار نظارت، پایش و رصد محورها و معابر از سوی مدیران شهری تصریح کرد: بیشترین درخواست های شهروندان در نواحی یک، دو و سه لایروبی انهار، ارتقای نظافت معابر وکوچه، رفع خطر درخت خشک و در حال سقوط باغچه و جمع آوري زباله و ضايعات است.
ضمن اینکه رفع خطر چاله هاي بزرگراهي، ترکیدگی لوله آبیاری باغچه، ساخت و ساز غیرمجازمسکونی، روكش آسفالت خیابان از پیام های پر تکرار در نواحی چهار و پنج از سوی شهروندان است که توسط عوامل اجرایی این سامانه رسیدگی شد.
پارسا جو با اشاره به ثبت ۱۹ هزار و ۳۲۸ پیام شهروندی طی شش ماهه نخست سال جاری در سامانه ۱۳۷ پلاس از پیگیری ۶۰۹ پیام نیز در سامانه ۱۸۸۸ در مدت زمان مذکور خبر داد.
برچسب ها :#اخبار توسعه ، شهرداری ، شهرداری منطقه۱۹
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0