‍ طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری
‍ طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری

اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۵ از اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری نماهای شهری در نواحی هفتگانه  منطقه خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛  رضا هداوند رئیس اداره زیباسازی منطقه با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط های شهری، تصریح […]

اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۵ از اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری نماهای شهری در نواحی هفتگانه  منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛  رضا هداوند رئیس اداره زیباسازی منطقه با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط های شهری، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده ، طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری در نواحی هفتگانه در حال اجرا است.

هداوند در مورد اقدامات افزود: داشتن شهری زیبا در گرو جمع آوری و حذف زوائد نما و پاکسازی نمای ساختمانها بوجود می آید و با توجه به وجود آلودگیهای بصری از جمله موانع فیزیکی و زوائد نما، اداره زیباسازی  توسط عوامل نواحی ،  عملیات  حذف و جمع آوری زوائد نماهای خیابان بلوار تعاون  نبش خیابان مقصود،  جمع اوری و حذف پایه چراغهای غیرمجاز خیابان معین نبش کوهسار۱۳، و حذف زوائد فیزیکی در معابر سطح ناحیه۳ ،  در سطح نواحی هفتگانه اجرا گردید .

وی در پایان افزود:  با حذف زوائد بصری  می توان تا حد زیادی از اغتشاشات شهر کاست و چهره شهر را بهتر کرد.