معاون وزیر تعاون؛
سنجش رضایت مردم، محور بهبود خدمات است

به گزارش اخبار توسعه به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رضوی روز جمعه و در دومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ در بازدید از غرفه متمرکز این وزارتخانه اظهار داشت: هوشمندسازی، دسترسی عادلانه و کمخطا را تضمین کرده، دادههای تمیز برای تصمیمگیری تولید و اعتماد عمومی را تقویت میکند.
مهدی یوسفزاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت امنیت سایبری در توسعه خدمات دیجیتال، خاطرنشان کرد: امنیت سایبری، ستون اصلی توسعه سامانههای دیجیتال خدمات رفاهی است.
وی تاکید کرد: یکپارچهسازی دادهها، دسترسی سریع و شفاف به خدمات وزارت تعاون را تضمین میکند و هدف ما ایجاد اکوسیستم دیجیتال امن برای ارائه خدمات به بیش از ۸۰ میلیون کاربر ایرانی است.
یوسفزاده افزود: الکامپ بستری برای تبادل دانش و توسعه فناوری است.
برپایه این گزارش، غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای نخستین بار با هماهنگی سازمانهای تابعه برپا شده است، مجموعهای از خدمات دیجیتال این وزارتخانه را به نمایش گذاشته است. این خدمات شامل سامانههای آنلاین سازمان تأمین اجتماعی، پلتفرمهای آموزشی سازمان فنی و حرفهای، فناوریهای نوین سازمان بهزیستی، خدمات بانکی بانکهای رفاه و توسعه تعاون، سامانههای اشتغال نظیر صدور مجوز مشاغل خانگی و جستجوی شغل، و همچنین خدمات برخط کالابرگ الکترونیکی و یارانه میشود.
نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت دانشبنیان و استارتآپ، بهعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری کشور، تا ششم مهرماه ادامه دارد. غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شعار «سرمایهگذاری هوشمند، توسعه پایدار» پذیرای بازدیدکنندگان و علاقهمندان به نوآوریهای دیجیتال است.
برچسب ها :وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0