ساماندهی پایانه مسافربری قورخانه اجرایی می شود
ساماندهی پایانه مسافربری قورخانه اجرایی می شود

در بازدید شهردار منطقه ۱۲ از پروژه‌های ترافیکی؛ همزمان با بازدید شهردار منطقه ۱۲ از پروژه های ترافیکی و حمل و نقل منطقه تهران، ساماندهی وضعیت ایستگاه‌ اتوبوس پایانه مسافربری غورخانه در دست اقدام قرار گرفت. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ ؛ وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ،  گفت: […]

در بازدید شهردار منطقه ۱۲ از پروژه‌های ترافیکی؛

همزمان با بازدید شهردار منطقه ۱۲ از پروژه های ترافیکی و حمل و نقل منطقه تهران، ساماندهی وضعیت ایستگاه‌ اتوبوس پایانه مسافربری غورخانه در دست اقدام قرار گرفت.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ ؛ وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ،  گفت: پایانه مسافربری درون شهری قورخانه، یکی از پایانه‌هایی است که با اقداماتی مانند نصب درب و استقرار نگهبان در شرایط بهتری، میزبان شهروندان خواهد بود. 

محسن رضایی، سرپرست معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری منطقه۱۲ تهران هم در این باره افزود: با وجود تراکم بالای جابجایی مسافران درپایانه های مختلف محدوده این منطقه رسیدگی به موضوعات مختلف این پایانه ها یکی از مسائلی ست که همواره در دستور کار این معاونت هست و باتوجه به تاکید مدیریت ارشد منطقه، موضوعات مختلف پایانه ها از  نمای‌ایستگاه‌ها گرفته تا جانمایی و رنگ آمیزی آن مورد توجه عوامل اجرایی این منطقه هست.