ساختمان های شهرداری منطقه یک سیاهپوش شد
ساختمان های شهرداری منطقه یک سیاهپوش شد

ساختمان های شهرداری منطقه یک همزمان با عروج شهادت گونه آیت الله رییسی و جمعی از همراهان ایشان با برپایی میز سوگواری و پرچم های مشکی سیاهپوش شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، با همکاری نواحی دهگانه، ناحیه کوهستان، ادارات ایثارگران، بسیج، زیباسازی، روابط عمومی، اجتماعی و… […]

ساختمان های شهرداری منطقه یک همزمان با عروج شهادت گونه آیت الله رییسی و جمعی از همراهان ایشان با برپایی میز سوگواری و پرچم های مشکی سیاهپوش شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، با همکاری نواحی دهگانه، ناحیه کوهستان، ادارات ایثارگران، بسیج، زیباسازی، روابط عمومی، اجتماعی و… در ساختمان های مرکزی و اداری شهرداری منطقه یک، نواحی، سراهای محلات و…با اعلام شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان اقدام به برپایی میز سوگواری، نصب حجله، ختم قرآن، پخش نوحه از سیستم های صوتی، عزاداری در نمازخانه و روضه خوانی در غم شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان شد.

بر اساس همین گزارش  موکب و ایستگاه های صلواتی نیز  در میادین و معابر اصلی بر پا و اقدام به توزیع شربت، چای و خرما بین شهروندان شده است.

همچنین خودروهای شهرداری منطقه یک از جمله خودروهای سامانه ۱۳۷ و…نیز اقدام به نصب تصاویر از شهدای خدمت بر روی خودرو کردند و تصویر پس زمینه سیستم های رایانه ای و سایت منطقه یک با تصاویر شهید جمهور تغییر یافت.