رونمایی از کتاب «ماجراهای آقای ۲ شواری» در حوزه حملونقل و ترافیک

همزمان با هفته ارتباطات و روابطعمومی، در نشستی که با حضور سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل، معاون روابطعمومی مرکز ارتباطات، اساتید وپیشکسوتان حوزه روابطعمومی، شهردار، معاونین، مدیران و کارکنان روابطعمومی و مسئولین روابطعمومی معاونتها و نواحی برگزار شد، از کتاب ماجراهای آقای ۲ شواری در حوزه حمل و نقل و
همزمان با هفته ارتباطات و روابطعمومی، در نشستی که با حضور سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل، معاون روابطعمومی مرکز ارتباطات، اساتید وپیشکسوتان حوزه روابطعمومی، شهردار، معاونین، مدیران و کارکنان روابطعمومی و مسئولین روابطعمومی معاونتها و نواحی برگزار شد، از کتاب ماجراهای آقای ۲ شواری در حوزه حمل و نقل و ترافیک رونمایی گردید.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲، در این مراسم با تأکید بر اهمیت نقش روابطعمومی در موفقیت سازمانها، گفت: “موفقیت هر سازمان مستلزم ارتباط مؤثر و تعامل با مخاطب است و نقش روابطعمومی بهعنوان عامل پیوندها و رفع گسستهای ارتباطی در کسب این موفقیت بسیار حائز اهمیت است.”
وی در ادامه با اشاره به نقش روابطعمومی در عصر دیجیتال، “شفافیت، اصالت و همدلی” را سه ضلع اصلی مثلث اعتمادسازی و پایههای اصلی یک روابطعمومی موفق دانست.
شهردار منطقه ۲ افزود: «کمپین “تهران دوستداشتنی” یکی از اقدامات مؤثر در حوزه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی است که بهدرستی برنامهریزی شده و موجب شده است تا تلاشهای مدیریت شهری بهخوبی دیده شود.»
صالحی همچنین بر اهمیت روابطعمومیها در روشنگری، آگاهیبخشی به شهروندان و تحلیل مطالبات افکار عمومی برای تحقق اهداف سازمان تأکید کرد و گفت: «استفاده از نوآوریها و ابتکارات در موفقیت روابطعمومی تأثیر بسزایی دارد.»
عبدالمطهر محمدخانی نیز در این نشست به نقش و اهمیت روابطعمومی اشاره کرد و بیان داشت: «در شرایط کنونی که مردم در معرض اخبار فراوان قرار دارند، روابطعمومی موفق است که بتواند ارتباط مؤثری با مخاطب برقرار کرده و اخبار صحیح را به گوش آنها برساند.»
بر اساس این گزارش، همزمان با این نشست، ضمن برگزاری جشن تولد یکسالگی شهروندی آقای ۲ شورای، از همکاران روابطعمومی منطقه، معاونتها و نواحی تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است که در حاشیه این نشست، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل، معاون روابطعمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران و مدیران شهری از نمایشگاه «اگر روابطعمومی نبود» بازدید کردند.
برچسب ها :#اخبار توسعه ، شهرداری ، شهرداری منطقه۲ ، عصر دیجیتال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0