کد خبر : 14357
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

رسیدگی به دو مجموعه بسیار پرخطر منطقه۹

رسیدگی به دو مجموعه بسیار پرخطر منطقه۹

‍ مرتضوی خبر داد:  با حضور نماینده دادستان و اعضای کمیته ایمنی از مجموعه بستنی پاک و انبار خانه کارگر بازدید و طبق صورت جلسه تنظیم شده مقرر شد طی یک هفته نسبت به تعیین تکلیف وضعیت ایمنی این دو مجموعه بسیار پرخطر منطقه۹ اقدام شود. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی

مرتضوی خبر داد: 

با حضور نماینده دادستان و اعضای کمیته ایمنی از مجموعه بستنی پاک و انبار خانه کارگر بازدید و طبق صورت جلسه تنظیم شده مقرر شد طی یک هفته نسبت به تعیین تکلیف وضعیت ایمنی این دو مجموعه بسیار پرخطر منطقه۹ اقدام شود.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اقدامات دبیرخانه کمیته ایمنی گفت: از ۵ مجموعه بسیار پرخطر و بحرانی اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی ۳ مجموعه عملیات ایمن سازی را انجام داده و دو مجموعه دیگر تاکنون اقدام خاصی انجام نداده‌اند.

 وی افزود: بستنی پاک و انبار خانه کارگر موظف می باشند تا برنامه زمانبندی خود را جهت تصمیم گیری و اخذ دستور قضایی به دبیرخانه کمیته ایمنی منطقه۹ ارسال کنند، بدیهی است پس از اتمام این مهلت به منظور حفظ ایمنی کارکنان و همچنین ارتقاء ایمنی شهری با اخذ دستور از مقام قضایی از فعالیت این مجموعه‌ها جلوگیری خواهد شد.

مرتضوی عنوان کرد: شهرداری منطقه۹ در دو سال گذشته هرگونه همکاری و هماهنگی را با مجموعه‌های پرخطر اعمال کرده است ولی متاسفانه برخی از شرکت‌ها از اجرای دستورالعمل‌های ایمنی طفره رفته و بارها اعلام نموده‌ایم که مسئولیت حفظ ایمنی جان و مال کارکنان و شهروندان برعهده مالکین این شرکت‌ها می‌باشد.

این مدیر ارشد شهری در خاتمه تاکید کرد: منطقه۹ کماکان آمادگی دارد تا هرگونه هماهنگی لازم جهت ایمن سازی این مجموعه‌ها را به عمل آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.