رسیدگی به بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» منطقه دو

بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹ گانه منطقه دو در سالجاری رسیدگی شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه ۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت:
بیش از ۷۶ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹ گانه منطقه دو در سالجاری رسیدگی شد.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه ۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای مأموریتهای سامانه ۱۳۷ پلاس و بهمنظور رسیدگی به درخواستهای شهروندان، در سال جاری ۷۶ هزار و ۸۱۴ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۷۶۰۵۹ مورد از پیامها رسیدگی و با رضایتمندی شهروندان مختوم شد و تعداد ۵۲۰ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربریها بوده به علت زمانبر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است. درتی پور افزود: بیشترین درخواستها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساختوساز، جمعآوری خاک و نخاله، معبر اصناف در پیادهرو، ساختوساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچهها بود.
وی اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواستهای مردمی و تسریع در فعالیتهای شهری است در این زمینه نیز فعالیتهای خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است.
برچسب ها :#اخبار توسعه ، شهرداری ، شهرداری منطقه۲
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0