کد خبر : 14257
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

‍ دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با خانواده معظم شهید صحاف زاده

‍ دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با خانواده معظم شهید صحاف زاده

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری در راستای تکریم از مقام شامخ شهداء و خانواده های معظم این عزیزان، ضمن حضور در منزل خانواده گرانقدر «شهید محمد رضا صحاف زا ده» با این عزیزان دیدار و گفت و گو کرد. جعفر شربیانی عضو

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری در راستای تکریم از مقام شامخ شهداء و خانواده های معظم این عزیزان، ضمن حضور در منزل خانواده گرانقدر «شهید محمد رضا صحاف زا ده» با این عزیزان دیدار و گفت و گو کرد.

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار صمیمانه گفت: دلجویی از خانواده معظم شهیدان به خصوص پدران و مادران شهداء امری ضروری است، چرا که تکریم این بزرگواران به منزله پاسداشت جانفشانی و از خودگذشتگی های متمادی آنها در این سالهاست که با فدا کردن فرزندان خود برای عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی گامی بزرگ برداشته‌اند.

همچنین سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در این دیدار عنوان کرد: برکت خون شهدای والامقام ایران اسلامی، پشتوانه خدمت و موفقیت بوده و خدمت به خانواده شهدا افتخار مجموعه شهری است.

لازم به ذکر است در این دیدار که با هماهنگی اداره ایثارگران منطقه۹ در راستای تکریم و تجلیل خانوده شهداء صورت گرفت؛ جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران پای صحبت خانواده شهید گرانقدر محمدرضا صحاف‏زاده نشست و نسبت به درخواست های آنها دستور پیگیری و رسیدگی داد و در پایان نیز از خانواده این شهید معظم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

https://Zil.ink/shahrdari9
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.