دیدار شهردار منطقه۲ تهران با خانواده مرحوم حسین تبریزی خبرنگار فقید شهری  
دیدار شهردار منطقه۲ تهران با خانواده مرحوم حسین تبریزی خبرنگار فقید شهری  

شهردارمنطقه ۲همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار به همراه جمعی از مدیران شهری وپیشکسوتان حوزه رسانه با حضور در منزل  خبرنگار فقید حسین تبریزی خبرنگار صداوسیما فعال در حوزه شهری ، با خانواده گرانقدر وی دیدار کرد . به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ مهدی صالحی  در این دیدار ضمن گرامی […]

شهردارمنطقه ۲همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار به همراه جمعی از مدیران شهری وپیشکسوتان حوزه رسانه با حضور در منزل  خبرنگار فقید حسین تبریزی خبرنگار صداوسیما فعال در حوزه شهری ، با خانواده گرانقدر وی دیدار کرد .

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ مهدی صالحی  در این دیدار ضمن گرامی داشت یادو خاطره خبرنگار فقید حسین تبریزی گفت: مرحوم تبریزی  سال ها در سنگر خبرنگار حوزه شهری  فعالیت کرد و همواره  در این مسیر مسولانه و متعهدانه  رفتارکردو با حس تعهد نسبت به شهر و همشهریان خود،با پیگیری و اطلاع رسانی مباحث شهری در این مسیر نقش آفرین بود. 

وی افزود: عشق به کار خبری باعث شده بود ایشان با وجود مشکلات جسمانی، به فعالیت مستمر و شبانه روزی همراه با شوق و علاقه در این عرصه ادامه دهد. 

صالحی با بیان اینکه  دغدغه مرحوم تبریزی پیگیری، مشکلات و مطالبات شهروندان بود و  آثار ارزشمندی را در این عرصه تولید و الگوی خوبی برای اصحاب رسانه است اظهار کرد: خبرنگاران دردها و مشکلات جامعه را در سریع ترین زمان و فارغ از محدودیت هایی که ممکن است با آن رو به رو باشند، انعکاس می دهند، اما معمولا از مشکلات خودشان چیزی نمی گویند و این نشانه طبع بلند و فداکاری آنهاست.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار به مناسبت روز خبرنگار، از خانواده زنده یاد مرحوم حسین تبریزی تجلیل شد