‍ خط کشی ۱۴۶ بلوک عابر پیاده در منطقه ۱۹ در قالب طرح الگوی خدمت احیا شد 
‍ خط کشی ۱۴۶ بلوک عابر پیاده در منطقه ۱۹ در قالب طرح الگوی خدمت احیا شد 

عملیات خط‌کشی ۱۴۶ بلوک عابر پیاده در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و سهولت در تردد خودروها در قالب طرح الگوی خدمت به طول ۵۵۶ متر در معابر اصلی و فرعی اجرا شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: با توجه به […]

عملیات خط‌کشی ۱۴۶ بلوک عابر پیاده در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و سهولت در تردد خودروها در قالب طرح الگوی خدمت به طول ۵۵۶ متر در معابر اصلی و فرعی اجرا شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: با توجه به تاثیر خط کشی معابر در انضباط تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی، بلوک و کانال عابر پیاده مجدد احیا شد.

وی با اشاره به اینکه خط کشی بلوک عابر پیاده با استفاده از رنگ ترافیکی دو جزئی برای ایمنی تردد خودروها و حفظ امنیت جانی شهروندان اجرایی شد افزود: به همین منظور در خیابان بهمنیار ضلع غربی و شرقی میدان وصال ۳۳ بلوک به طول ۱۰۰ متر، بهمنیار تقاطع شریعتی ۱۸ بلوک به طول ۹۰ متر، بهمنیار تقاطع آموزگار ضلع شمالی، جنوبی و غربی ۳۸ بلوک به طول ۱۳۸ متر، مقابل دبیرستان رنجبر ۱۴ بلوک به طول ۴۲ متر و بهمنیار تقاطع دانش یازدهم ۱۶ بلوک به طول ۸۰ متر با خط کشی مجدد در ناحیه یک احیا شده است.

به گفته این مسئول در بلوار شقایق ورودی به معبر شهید صمدی و خیابان صمدی تقاطع شقایق  19بلوک عابر پیاده به طول ۶۷ متر، خیابان شهیدصمدی مقابل دبستان شهید رابعی ۸ بلوک و به طول ۴۰ متر، خیابان مهران سه راه شریعتی به طول ۴۵ متر احیای نوشتاری ایست دو مورد،آشکارسازی و خط کشی سرعتکاه آسفالت در خیابان نیایش شمالی تقاطع کوچه های هشتم وچهاردهم با رنگ ترافیکی دو جزئی به طول ۱۹۵ متر نیز انجام شده است.