خدمت رسانی بی وقفه به زوار اربعین حسینی در شهر سامرا ادامه دارد
خدمت رسانی بی وقفه به زوار اربعین حسینی در شهر سامرا ادامه دارد

‍ شهردار منطقه۹ ؛ به منظور اجرای هر چه باشکوه تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی، با برنامه ریزی های انجام شده، شهرداری منطقه۹  در شهر سامرا با تمامی عوامل اجرایی و تجهیزات، خدمت رسانی بی وقفه به زوار و شرکت کنندگان در این رویداد عظیم مردمی را انجام می دهد. به گزارش اخبار توسعه […]

شهردار منطقه۹ ؛

به منظور اجرای هر چه باشکوه تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی، با برنامه ریزی های انجام شده، شهرداری منطقه۹  در شهر سامرا با تمامی عوامل اجرایی و تجهیزات، خدمت رسانی بی وقفه به زوار و شرکت کنندگان در این رویداد عظیم مردمی را انجام می دهد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد بین المللی و اقداماتی که توسط مجموعه شهری منطقه۹ در شهر سامرا انجام می شود گفت: در مراسم اربعین امسال شهرداری منطقه۹ همچون سال گذشته به عنوان معین قرارگاه سامرا انتخاب شده تا خدمت‌رسانی به زائرین حرمین را عهده دار باشد.

وی افزود: علاوه بر موضوعات فرهنگی و برپایی موکب‎های پذیرایی، اقدامات عمرانی و زیرساختی نیز در قرارگاه سامرا به منظور اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده روی اربعین حسینی انجام شده است.

شهردار منطقه۹ به معین قرارگاه سامرا در این رویداد عظیم بین المللی اظهار داشت: ۱۰روز قبل از برگزاری مراسم اربعین حسینی، گروه اول شامل ۷۰نفر از عوامل کارگری برای ارائه خدمات شهری از جمله؛ نظافت و رفت و روب  وارد سامرا شدند تا فضای مناسبی را برای پیاده‌روی این رویداد معنوی بین المللی فراهم کنند.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ بیان کرد: همچنین در حین انجام پیاده روی بزرگ مذهبی در روز اربعین، گروه دوم در سامرا مستقر می‎شوند تا خدمت‌رسانی به نحو احسن انجام شود.

وی با اشاره به اقداماتی که توسط شهرداری منطقه۹ در شهر سامرا انجام می شود، عنوان کرد: در کنار فعالیت عوامل کارگری و پرسنل منطقه۹ در شهر سامرا جهت خدمت رسانی به زائران در رویداد عظیم مردمی اربعین، نسبت به ساماندهی محوطه پارکینگ در شهر سامرا، احداث چشمه‎های سرویس بهداشتی و حمام، نصب پایه چراغ و پروژکتور، همچون سال گذشته جهت برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی اقدام شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه برای دومین سال پیاپی است که موکب شهرداری تهران در شهر سامرا برپا می‌شود؛ یادآور شد: فعالیت‌ موکب‎های سامرا از ۹صفر آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین حسینی عملیات خدمت رسانی به زوار حرمین توسط اکیپ اجرایی منطقه۹ ادامه دارد.

https://Zil.ink/shahrdari9