خدام اربعین حسینی منطقه۹ بدرقه شدند
خدام اربعین حسینی منطقه۹ بدرقه شدند

آیین بدرقه خدام الحسین شهرداری منطقه۹ به سامرا جهت خدمت‌رسانی به زائران مراسم بین المللی پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه که به همراه مدیران شهری در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: خدمت به زائرین اربعین حسینی از جمله اقدامات […]

آیین بدرقه خدام الحسین شهرداری منطقه۹ به سامرا جهت خدمت‌رسانی به زائران مراسم بین المللی پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه که به همراه مدیران شهری در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: خدمت به زائرین اربعین حسینی از جمله اقدامات شایسته مجموعه شهری می‎باشد که هر ساله شهرداری تهران با تمامی عوامل و امکانات جهت برگزاری باشکوه این رویداد عظیم مردمی فعالیت گسترده ای دارد.

وی افزود: در همین راستا و همچون سنوات پیشین، مراسم بدرقه عوامل کارگری خدمات شهری جهت خدمت رسانی به زوار حرمین شریفین برگزار شد.

شهردار منطقه۹ یادآور شد: ۷۰نفر از نیروهای کارگری در منطقه۹ تحت عنوان خدام الحسین جهت  نظافت و رفت و روب به شهر سامرا بدرقه شدند.

https://Zil.ink/shahrdari9