جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۹
جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۹

مدیر بازرسی منطقه۹ از جلوگیری و برخورد با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز شرکت نخ کار در حریم منطقه خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ احسان مقدسی مدیر بازرسی منطقه گفت: در جریان بازدید صورت گرفته با حضور شهردار ناحیه۲، یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز […]

مدیر بازرسی منطقه۹ از جلوگیری و برخورد با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز شرکت نخ کار در حریم منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ احسان مقدسی مدیر بازرسی منطقه گفت: در جریان بازدید صورت گرفته با حضور شهردار ناحیه۲، یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون اخذ مجوز لازم در حال ساخت و ساز بود.

وی افزود: پس از احراز تخلف صورت گرفته، با پیگیری‌های لازم دستور توقیف کار و ارجاع پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ به‌منظور برخورد قانونی صادر شد.

مدیر بازرسی منطقه۹ خاطر نشان کرد: به این منظور بازدیدهای میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

https://Zil.ink/shahrdari9