‍ جلسه هم اندیشی با مربیان ایستگاههای ورزش شهروندی بانوان
‍ جلسه هم اندیشی با مربیان ایستگاههای ورزش شهروندی بانوان

جلسه هم اندیشی با مربیان ایستگاههای ورزش شهروندی بانوان در سالن کنفرانس معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، غزاله رادمان مدیر اداره ورزش بانوان در این نشست ضمن خوش آمدگویی به حضار و تقدیر و تشکر از زحمات مربیان ورزش صبحگاهی گفت: […]

جلسه هم اندیشی با مربیان ایستگاههای ورزش شهروندی بانوان در سالن کنفرانس معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، غزاله رادمان مدیر اداره ورزش بانوان در این نشست ضمن خوش آمدگویی به حضار و تقدیر و تشکر از زحمات مربیان ورزش صبحگاهی گفت: در دین ما تاکید فراوانی بر تامین سلامتی جسم و روح از طریق ورزش شده است و مدیریت شهری قصد دارد با توسعه و ساخت فضاهای ورزشی و اجرای برنامه های مختلف سلامت شهروندان را ارتقا دهد.

رادمان با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که “ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی باید مورد توجه قرار گیرد” ادامه داد: باید ایستگاههای ورزش شهروندی که متولی امر ورزش هستند با همکاری بانوان ، ورزش های همگانی را گسترش داده و فرهنگ سازی انجام شود تا بانوان و دختران به حضور در عرصه ورزش  ترغیب شوند.

رادمان به بیان شرایط عمومی و اختصاصی ایستگاه‌های فعالیت بدنی پرداخت و گفت: حضور به موقع و مستمر مربی در ایستگاه، تخصص و تبحر در انجام حرکات ورزشی متناسب با سن افراد حاضر در ایستگاه، جمع‌آوری اطلاعات ورزشکاران جهت ارزیابی تاثیر ورزش صبحگاهی بر سلامت ایشان، همکاری جهت برگزاری مسابقات زنگ ورزش و درون ایستگاهی از اهم فعالیت‌های مربیان در این ایستگاه‌ها است.

در این جلسه که با حضور امینی مسئول ایستگاههای ورزش شهروندی سازمان برگزار شد، بر لزوم توجه و اهمیت بیشتر به ورزش به خصوص در میان بانوان به عنوان قشری تاثیر گذار در جامعه و خانواده تاکید شد چرا که هرچه بانوان سالم و شاداب تری داشته باشیم به تبع آن خانواده هایی با نشاط تر خواهیم داشت.

در پایان دراین جلسه درباره مشکلات و ارتقاء سطح ارائه خدمات دربخش ورزش همگانی به شهروندان تبادل نظرگردید و در خصوص رفع مشکلات و هم اندیشی هر چه بهتر برگزار شدن کلاس های صبحگاهی صحبت شد.