کد خبر : 23588
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۷

تهرانی سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی شد

تهرانی سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی شد
هادی عبدالهی طی حکمی، امیرتقی تهرانی را به سرپرستی معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی منصوب کرد؛

اخبار توسعه- مدیرعامل شرکت بیمه دی در بخشی از حکم سرپرست معاونت توسعه بازار و امور مشتریان خطاب به تهرانی آورده است:

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قرار دادن راهبردها، برنامه ها و اصول تبیین شده شرکت مشتمل بر شفافیت، حرفه ای گری ، دلبستگی سازمانی و مسوولیت پذیری و پاسخگویی و نیز همکاری موثر با سایر معاونین در پیشبرد امور محوله و تحقق اهداف و برنامه ها در چارچوب اولویت‌های تعیین شده اقدام نمایید.

در ادامه این حکم؛ راهبری و نظارت بر فرآیندهای بازاریابی و فروش متناسب با سیاستها و اولویتهای شرکت، توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و بهبود تجربه آنها، ارتقای کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان، مطالعه و تحلیل بازار با هدف شناخت فضای رشد جدید، تحلیل جذابیت‌ها، نیازها و فرصت‌ها، توسعه فرهنگ مشتری‌مداری در شرکت با اولویت قراردادن نیازهای مشتری، طراحی محصولات جدید و توجه به نیازهای مشتری با توجه به تغییرات پدیده‌ها و نیازهای نوظهور، توسعه و تقویت شبکه فروش بیمه های زندگی، تدوین و پایش مستمر برنامه عملیاتی، استفاده از تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات و راه حل‌های دیجیتالی برای ارتقای فروش و کیفیت آن و بهره‌برداری از تکنولوژی‌های هوشمندسازی برای ارائه خدمات پس از فروش از مهم‌ترین وظایف دکتر تهرانی برشمرده است.

پیش ازاین بهمن برزگر سرپرست معاونت توسعه بازار و امور مشتریان را به عهده داشت.

هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی در احکام جداگانه‌ای محمدرضا عبدی را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری و اطلاعات وعیسی نجفی را به عنوان سرپرست مدیریت زیرساخت و امنیت این شرکت منصوب کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.