‍ تقدیر از شهرداری منطقه۹ در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
‍ تقدیر از شهرداری منطقه۹ در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

در نشست هم اندیشی مشترک مدیران ارشد شهرداری تهران و مجموعه وزارت دادگستری در حوزه مقابله با پدیده شوم زباله گردی، عملکرد شهرداری منطقه۹ در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ نشست هم اندیشی مشترک مدیران ارشد شهرداری تهران و […]

در نشست هم اندیشی مشترک مدیران ارشد شهرداری تهران و مجموعه وزارت دادگستری در حوزه مقابله با پدیده شوم زباله گردی، عملکرد شهرداری منطقه۹ در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ نشست هم اندیشی مشترک مدیران ارشد شهرداری تهران و مجموعه وزارت دادگستری در حوزه مقابله با پدیده زباله گردی با حضور عسکر جلالیان معاون وزیر دادگستری، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امورمناطق، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۲۲گانه و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست عسکر جلالیان معاون وزیر دادگستری گفت: پدیده شوم زباله گردی از جمله آسیب هایی است که بستر بسیاری آسیب های دیگر را شامل می شود بنابراین با مبارزه جدی با این پدیده شوم قادر خواهیم بود سایر آسیب های اجتماعی مانند معتاد متجاهر، کودک کار و غیره را تحت کنترل خود درآوریم.

وی با اشاره به اقدامات کم‌سابقه مدیریت شهری تهران در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: اقدامات خوب و اخیر مدیریت شهری تهران در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تاکنون بی سابقه است که جا دارد از زحمات شهردار تهران و شهرداران مناطق در موضوع مبارزه با زباله گردی در شهر تهران تقدیر کرد و استفاده از ظرفیت‌های همه جانبه از قوانین تصویب شده در حوزه پسماند با همکاری و هم افزایی همه ارگان‎های و مجموعه‎های ذیل این قانون در کنار مجموعه پرتلاش شهرداری تهران را مورد تاکید قرار داد.

لازم به ذکر است در نشست هم اندیشی مشترک مدیران ارشد شهرداری تهران و مجموعه وزارت دادگستری از سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ که در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه مذکور موفق عمل کرده بود، تقدیر شد.