تسهیل گری مدیریت شهری منطقه ۱۲ در توسعه زیرساخت خیریه “معاک”
تسهیل گری مدیریت شهری منطقه ۱۲ در توسعه زیرساخت خیریه “معاک”

شهردار منطقه۱۲:  شهردار منطقه۱۲ به همراه شهردار ناحیه ۴ و جمعی  از مدیران ضمن بازدید از روند پیشرفت ساخت ساختمان شماره ۳ خیریه معاک، از تسهیل گری مدیریت شهری منطقه ۱۲ در این امر خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با حضور در […]

شهردار منطقه۱۲: 

شهردار منطقه۱۲ به همراه شهردار ناحیه ۴ و جمعی  از مدیران ضمن بازدید از روند پیشرفت ساخت ساختمان شماره ۳ خیریه معاک، از تسهیل گری مدیریت شهری منطقه ۱۲ در این امر خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با حضور در خیریه معاک ضمن بازدید از قسمت های مختلف این خیریه از نزدیک در جریان آموزش گروه هدف این خیریه قرار گرفت .

شهردار منطقه۱۲ سپس از ساخت ساختمان شماره ۳ این خیریه که با هدف ایجاد کمیته آموزشی ویژه  کودکان مددجو این خیریه درحال ساخت است بازدید و از همراهی در توسعه زیرساخت های مجموعه اعلام آمادگی کرد.

مؤسسه فرهنگی، مذهبی و خیریه حضرت علی اکبر (ع) با نام اختصاری معاک در سال ۱۳۸۲به ثبت رسیده و در محله های محروم دروازه غار، مولوی، شوش و خیام جنوبی فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این محله ها از پر آسیب ترین مناطق شهری تهران بوده و خانواده ها و کودکان ساکن در منطقه در محاصره انواع مخاطرات و بزهای اجتماعی قرار دارند. از این رو مؤسسه شعار محوری خود را تحت عنوان “خانه دوم، مدرسه دوم، محله دوم” تعریف نموده است.

هیأت مدیره معاک با نگاه جامع به مقوله محرومیت و ضرورت مبارزه ریشه ای با آن، آموزش دانش آموران و خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست و بی بضاعت و حمایت تحصیلی از آنان را در اولویت معاک قرار داده و علاوه بر این، خانواده های تحت پوشش را از نظر معیشتی نیز مورد حمایت همه جانبه قرار می دهد.