‍ تایید عملکرد اداره برق قدس و بیمارستان فرهیختگان جهت دریافت گواهی مدیریت سبز در بخش پسماندهای عادی
‍ تایید عملکرد اداره برق قدس و بیمارستان فرهیختگان جهت دریافت گواهی مدیریت سبز در بخش پسماندهای عادی

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از بررسی و ارزیابی ادارات دولتی سطح منطقه جهت اعطای گواهی مدیریت سبز  خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اجرای طرح مدیریت سبز در دستگاه‌های دولتی و اجرایی  […]

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از بررسی و ارزیابی ادارات دولتی سطح منطقه جهت اعطای گواهی مدیریت سبز  خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اجرای طرح مدیریت سبز در دستگاه‌های دولتی و اجرایی  گفت: مدیریت سبز در سطح منطقه بر اساس شاخص مصرف انرژی، مصرف آب، مدیریت پسماند و سایر شاخص‌های محیط زیستی و با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلاینده‌ها در دستگاه های اجرایی  عملیاتی می شود.

در ادامه پیرو درخواست اداره برق قدس و بیمارستان فرهیختگان،  صدرالهی رئیس اداره محیط زیست منطقه۵ و مسئول آموزش اداره مدیریت پسماند،  اقدام به بازدید از فعالیتهای صورت گرفته در بخش پسماندهای عادی جهت تکمیل فرآیند دریافت گواهی مدیریت سبز  نمودند. این بازدید که در معیت بازرس اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران صورت گرفت منجر به تایید اقدامات صورت گرفته و صدور گواهی نامه برای این دو مرکز گردید.

وی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری این آموزش‌ها و اخذ گواهی ایجاد تفکر سبز و شناخت رفتارهای مخرب محیط زیست توسط نیروی انسانی بیان کرد.