تامین روشنایی محور پیاده‌راه قیام در‌محدوده منطقه١٢ تهران با ۵٠ پروژکتور کم مصرف
تامین روشنایی محور پیاده‌راه قیام در‌محدوده منطقه١٢ تهران با ۵٠ پروژکتور کم مصرف

به همت اداره زیباسازی شهرداری منطقه١٢ تهران و با نصب پنجاه دستگاه پروژکتور‌های کم‌مصرف ١۵٠ واتی و براکت‌های هشتادسانتی درطول مسیر پیاده‌راه بلوار قیام، این معبر‌دراوقات شبانگاهی و زمان تاریکی‌هوا، از روشنایی لازم و مناسب برخوردار شده است. ‌ به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات […]

به همت اداره زیباسازی شهرداری منطقه١٢ تهران و با نصب پنجاه دستگاه پروژکتور‌های کم‌مصرف ١۵٠ واتی و براکت‌های هشتادسانتی درطول مسیر پیاده‌راه بلوار قیام، این معبر‌دراوقات شبانگاهی و زمان تاریکی‌هوا، از روشنایی لازم و مناسب برخوردار شده است.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده دراین باره گفت: ٢ هدف اصلی دراجرای این نوع پروژه‌ها دیده شده‌است؛ یکی اصلاح الگوی مصرف وکاهش مصرف برق و انرژی و دوم تامین روشنایی استاندارد و مناسب درنقاط مختلف از‌جمله پیاده‌راه‌ها و محل تجمعات و اجتماعات مردمی است. برهمین اساس، نصب و راه‌اندازی تعداد ۵٠ دستگاه پروژکتور ١۵٠ واتی‌کم مصرف درپیاده‌راه بلوار قیام انجام، روشنایی مناسب تامین و رضایت شهروندان نیز افزایش پیدا کرده است.

محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه١٢ تهران دراین باره گفت: تامین روشنایی معابر درشب از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها از‌جمله سرقت، خفت‌گیری، تجمع معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها جلوگیری می‌کند، بنابراین به‌منظورشناسایی نقاط تاریک و جا‌هایی که نیاز به روشنایی و نورکافی دارند، گشت‌های میدانی و شبانه با حضور معاون امور شهری، شهرداران نواحی شش‌گانه انجام و در اولین فرصت نسبت به شناسایی و رفع خاموشی‌ها با تاکید برمصرف بهینه برق و انرژی اقدام می‌گردد.